16/06/2026
Miten se oma sydän avataan ja pidetään avoinna, jos on tullut vähän solmuja matkalla mukaan?❤️🩹Kirjoitan rakkaudesta yleisesti koskien yksilöä ja kaikkia ihmissuhteita
Sydämen avoinna pitäminen pyytää rehellisyyttä. Siis itseä kohtaan. On suostuttava katsomaan omaa toimintaa ja opittava reflektoimaan itseä. Sellaista avoimuutta itseä kohtaan.
Sydämen avaaminen ja hyvänä pitäminen ei hyväksy kompromisseja että josko vaan vähän..ei. Jotta sydän voi olla auki ja rakkaus valaista ja parantaa, on kohdattava oma pimeys. Se on hyväksyttävä. Sen kanssa on istuttava samaan pöytään ja katsottava suoraan silmiin- Tästä lähtee avautuminen. Sydämen.
Löydät lopulta helpotuksen. Ja rauhan. Ja vaan täältä käsin voi kulkea toista ihmistä kohden. Tätä joutuu tekemään itsensä kanssa läpi elämän, mitä se ikinä vastaan tuo.
❤️🩹Raja rakkauden ja ei-rakkauden välissä on hiuksen hieno. Se on seitin ohut. Pyytää ymmärrystä siitä, että kummalla puolella rajaa seisoo. Onko se rakkautta ollenkaan! Rakkaus antaa aina helpotuksen, se ei tuomitse, se tulee pois sieltä pimeydestä. Pimeydestä, johon valo on ensin osunut.
Voi hyvin,
Heli