04/06/2018
Töitä! -hankkeen palautekyselyn yhteydessä järjestetyssä arvonnassa elokuvalippuja voittivat Suvianna Söderblom, Karita Blom, Heidi Järvenpää ja Heidi Aitta-Oja. Liput on toimitettu voittajille s-postitse. Iloiset onnittelut koko hankehenkilöstön puolesta!