02/09/2021
Tervehdys asiakkaat ja mukavaa syyskuun alkua!
Olen aloittanut yhteistyön Kotifysio nimisen firman kanssa ja jatkossa teen siis myös kotikäyntejä.
Etenkin iäkkäämmät ihmiset ovat koronan myötä joutuneet jättämään liikkumisen minimiin, ja täten lihasheikkous, tasapainovaikeudet ja kivut ovat mahdollisesti lisääntyneet.
Mikäli tiedät, että omaisesi tai tuttusi voisi olla kyseisen kotikäynnin tarpeessa; otathan meikäläiseen yhteyttä.
Teen ensimmäisen käynnin veloituksetta ja käynti ei myöskään sido yhtään mihinkään!
Jos kiinnostuit, ota munhun yhteyttä täällä, tai soita, niin kerron asiasta mielelläni lisää
-Timo