30/04/2026
NYT ON TULLUT AIKA KIITTÄÄ
Teitä, hyvät asiakkaat. ♥
On ollut suuri ilo tutustua ja hoitaa jalkojanne näiden 18 vuoden ajan. Olen kiitollinen jokaisesta kohtaamisesta ja kaikista tarinoista, joita olette jakaneet kanssani – muistoista Vaajakosken historiasta ja tapahtumista, paikallisista persoonista sekä yhteisistä pohdinnoista siitä, miten ympäristö ympärillämme muuttuu ja kehittyy.
Kohtaamisia tulen varmasti kaipaamaan, m***a onneksi muistot kulkevat mukanani vielä pitkään. Kiitos myös Vaajakosken Hyvinvointipalvelut vuosien hyvästä yhteistyöstä ja työtoveruudesta.
Kuvan perhosen sain kollegaltani, kun avasin hoitolani v.2008– se on ollut hoitohuoneessa seurana kaikki nämä vuodet.
Nyt on aika levittää siivet: jättää hyvästit yhdelle vaiheelle ja suunnata kohti kesälaitumia ja uusia seikkailuja.
Lämmin kiitos teille kaikille matkasta. Kiitos kaikista kauniista palautteista, halauksista ja muistamisista.
Toivotan kaikille hyvää vappua ja ihanaa alkavaa kesää.❤️
-Irene