29/05/2026
Ο Μάιος είναι αφιερωμένος στους νοσηλευτές, επισκέπτες υγείας και εκπαιδευτές διαβήτη που συμβάλλουν καθημερινά ώστε η ζωή των ατόμων με διαβήτη να γίνεται πιο εύκολη!
Τι έμαθα λοιπόν δουλεύοντας δίπλα σε νοσοκόμες στον διαβήτη 💙
Έμαθα να ακούω πρώτα τον άνθρωπο απέναντι μου… και μετά τη διάγνωση.
Έμαθα ότι οι συμβουλές πρέπει να είναι πρακτικές για να μπορούν πραγματικά να εφαρμοστούν μέσα στην καθημερινότητα.
Έμαθα να λέω και να ξαναλέω τα ίδια πράγματα με υπομονή, γιατί ο διαβήτης δεν μαθαίνεται σε μία μέρα.
Έμαθα ότι ο διαβήτης δεν έχει ωράριο.
Δεν “κλείνει” το βράδυ, ούτε τα Σαββατοκύριακα.
Έμαθα επίσης ότι κανείς δεν μπορεί να τα κάνει όλα μόνος του.
Χρειάζεται ανθρώπους δίπλα του που να συνεργάζονται, να εκπαιδεύουν και να υποστηρίζουν.
Και πολλές φορές αυτή η εκπαίδευση δεν γίνεται μόνο στο γραφείο.
Μπορεί να χρειαστεί να πάμε στο σχολείο, στο σπίτι, στους φροντιστές, στους παππούδες.
Γιατί όταν όλοι γνωρίζουν, ο άνθρωπος με διαβήτη νιώθει πιο ασφαλής.
Πάνω απ’ όλα όμως έμαθα κάτι πολύ σημαντικό:
να είμαι διαθέσιμη.
Γιατί μερικές φορές η μεγαλύτερη βοήθεια δεν είναι η “τέλεια” συμβουλή.
Είναι να ξέρει ο άλλος ότι δεν είναι μόνος του 💙