12/02/2026
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ‼️ Αυτή εδώ είναι η Νέλλη. Είναι 10 μηνών και 18 κιλά. Τους τελευταίους μήνες είναι στο κυνοκομείο Ηρακλείου και μόλις στειρώθηκε..
Είναι ουσιαστικά κουτάβι που έχει περάσει τη μισή του ζωή σ ένα κλουβί.
Μετά την στείρωση ο χρόνος για εκείνη μετράει αντίστροφα που σημαίνει ότι θα επιστραφεί στο δρόμο από το Δήμο.
Δεν ξέρει να ψάξει τροφή, δεν ξέρει να μείνει ασφαλής, δεν ξέρει να κυκλοφορήσει ανάμεσα σε οχήματα. Δε θα σωθεί. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ‼️
6942093235
Θα δοθεί με όλα τα νόμιμα και ταξιδεύει δωρεάν ως Πειραιά. Σας παρακαλούμε βοηθήστε την!
Maria Apsatha