17/05/2023
היי לכל החברים של נינוצ'יה !
אתם שואלים אותנו הרבה מה איתנו והאם אנחנו עוד מייצרות סבון. לאחרונה החלטנו לעצור ולסגור את העסק. אנחנו לא יודעות אם זו הפסקה לתקופה בלתי מוגבלת או לתמיד. ועכשיו רגע ךפני שנגמר כל המלאי הזמינו אותנו להקים דוכן בפסטיבל שבועות של סטודיו המרכז בחיפה.
אני (שי) חיה ונושמת יוגה כבר די הרבה שנים, וסטודיו המרכז היה הבית השני שלי בכל התקופה שבה גרנו בעיר. אז עכשיו חוזרות למקורות לעיר האהובה עלינו שבה התחלנו לייצר סבונים במרפסת קטנה וצפופה, ובאות לפרגן לסטודיו הכי מושלם במיקום הכי שווה בחיפה (ממש על טיילת לואי)
אם אתם בסביבה בואו! אין כמו השילוב המושלם בין תרגול יוגה למוצרים בעבודת יד♥️
תודה לכם. אוהבות!
שי וסתיו