18/06/2026
Det doftar sommarblommor, vänskap och en aning champagne i vårt hus idag. 🌸🥂
Och mitt hjärta är fortfarande alldeles fullt av kärlek.
Tack, tack, tack till alla er som kom och gjorde gårdagens bokrelease till en kväll att minnas. Jag skrattade, blev rörd, kramades, skålade och fick nypa mig själv i armen mer än en gång.
Tänk att det faktiskt blev en bok till slut. Av minnen, drömmar, längtan, tvivel, envishet och en hel del lösa papperslappar som levt sina egna liv genom åren.
Att få stå där och se så många vänner, familjemedlemmar och människor som följt mig på olika delar av livsvägen samlade i samma rum var nästan overkligt. Jag kan fortfarande knappt förstå att det är sant.
Ibland blir drömmar verklighet, inte på en gång, utan sida för sida.
Jag känner en sådan oändlig tacksamhet idag. För er som kom. För alla fina ord. För värmen. För stödet. För att ni ville fira denna stora dag tillsammans med mig.
Från djupet av mitt hjärta – tack. ❤️