NUFAT Beauty

NUFAT Beauty Health & Beauty

Harini tak akan pernah sama dengan hari esok!
25/05/2024

Harini tak akan pernah sama dengan hari esok!

02/02/2024

SWATCH SIKIT PUN DAH LEKAT LEKAT BIBIR UOLLSS TAU

Memang puas hati sangat sebab ada yang bagi feedback yang ni memang best dan PERFECT dapat menaikkan lagi seri wajah yang pucat lesu

Tak perlu swatch banyakkali dah,swatch sikit pun dah cukup untuk dapat rasia bibir munggil 👄

Tak percaya??? Korang wajib cuba sendiri di bibir korang.

📲 wasap.my/60179885919









11/01/2024

Foundation yang ringan bila di pakai pada wajah, pakai foundation tapi tak rasa berat dan rimas.. uolls boleh banyang tak dia punya ringan tu macam mana??

Wasap.my/60179885919

NI LAH RAHSIA MAKEUP NAMPAK CANTIK,FLAWLESS & BEBIR KELIHATAN MUNGGIL ✨Yang mana dah pakai tu mesti tahu effect dia best...
21/12/2023

NI LAH RAHSIA MAKEUP NAMPAK CANTIK,FLAWLESS & BEBIR KELIHATAN MUNGGIL ✨

Yang mana dah pakai tu mesti tahu effect dia best ke tak✨









KORANG DAH SHOPPING??!Alah korang!! Takkan tengok je!! Benda best, harga pun berapa ringgit je.. kalau nak cakap pasal k...
15/12/2023

KORANG DAH SHOPPING??!

Alah korang!! Takkan tengok je!! Benda best, harga pun berapa ringgit je.. kalau nak cakap pasal kelebihan dia tu lagi lahh..✨

Tekstur pekat, senang nak pakai, ringan dan tahan lama di wajah. Dan paling ramai orang s**a ada sekali SPF35 yang boleh lindungi kulit dari sinaran Uv

Wajah kusam, muka ada parut halus tak perlu risau lagi. Korang wajib grab sorang satu untuk kembalikan keyakinan & kecantikan pada wajah.

Bukan foundation je tau, Lipstick pun ada ni hah!! Warna cukup cantik bila pakai harian💋

Nak order?? Terus Pm atau Ws kami sekarang 📲 wasap.my/60179885919










GOOD SKIN IS THE BEST FOUNDATION FOR YOUR MAKEUP ✨Foundation ni ada SPF35 tau, dapat lindungi kulit dari sinar UV. Yang ...
11/12/2023

GOOD SKIN IS THE BEST FOUNDATION FOR YOUR MAKEUP ✨

Foundation ni ada SPF35 tau, dapat lindungi kulit dari sinar UV. Yang bestnya muka kita sentiasa nampak cantik & flawless

Percaya tak min cakap???









Apa kelebihan kalau kita pakai N.U.F FOUNDATION ni??!❤️ Solekan tahan lebih lama❤️ Tidak merekah dan tidak bercapuk❤️ To...
09/12/2023

Apa kelebihan kalau kita pakai N.U.F FOUNDATION ni??!
❤️ Solekan tahan lebih lama

❤️ Tidak merekah dan tidak bercapuk

❤️ Tona kulit lebih sekata

❤️ Solekan menjadi cantik dan flawless sepanjang hari
Dengan N.U.F Foundation makeup sister tahan lama lebih dari 12++ . Yang paling best makin lama pakai makin flawless, flawless tau bukan minyak😁 🥰 tak percaya?? Apa kata sister cuba dulu then baru boleh nilai best ke best harga dia pun murah je.. orang cakap harga macam tak kena dengan tekstur yang best ni..🙊









N.U.F MATTE LIPSTICK 💄Tak melekit dan mudah dipakai dan yang paling penting mesra WUDUKPernah try lipmatte atau  mana2 L...
07/12/2023

N.U.F MATTE LIPSTICK 💄

Tak melekit dan mudah dipakai dan yang paling penting mesra WUDUK

Pernah try lipmatte atau mana2 Lipstick ?
Ini dia lipstik matte N.U.F..😍🥰

Keberkesanan seperti lipmatte tetapi texture dalam bentuk lipstick.
Mudah nak pakai di bibir.. Mudah juga nak dibersihkan.

Ringan tak melekit dan tiada lg ketidak selesaan di bibir anda.. bila pakai Lipstick matte N.U.F ni terasa sangat kelainanya😉

BEST BEST SANGAT UOLSS😍🥰










Address

Ampang
55100

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when NUFAT Beauty posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share