Scnbeaute2u

Scnbeaute2u Saya Suzana Che Nok Agent Sah Sysfel bernombor 000936. Boleh hubungi saya untuk keterangan Product Sysfel di Whatsapp / Sms 0186622890..

Madu bagus untuk bibir kering? Di dalam Sysfel Intensive Lipmatte, Madu merupakan salah satu bahan utama yang terkandung...
19/04/2021

Madu bagus untuk bibir kering?

Di dalam Sysfel Intensive Lipmatte, Madu merupakan salah satu bahan utama yang terkandung di dalamnya. Madu dapat membantu melembapkan bibir yang pecah daripada berlakunya jangkitan. Ia juga berfungsi sebagai ejen pengelupasan ringan dan dapat membantu menghilangkan kulit kering dan mati daripada bibir kita.

Tak perlu susah-susah nak cari dan beli madu. Calit je Sysfel Intensive Lipmatte dekat bibir, bibir yang kering akan berTUKAR lembap 😍




Awak alami masalah bibir seperti ini? 😫 Bibir luka😫 Bibir mengelupas 😫 Bibir kering😫 Bibir kusam Itu tandanya bibir awak...
17/04/2021

Awak alami masalah bibir seperti ini?

😫 Bibir luka

😫 Bibir mengelupas

😫 Bibir kering

😫 Bibir kusam

Itu tandanya bibir awak tak sihat dan perlukan pertolongan segera!

Rawat dan cegah segera dengan Sysfel Intensive Lipmatte yang mengandungi 4 bahan terbaik iaitu;

❤️ Madu

❤️ Shea Butter

❤️ Vitamin E

❤️ Ceramide

Dengan bantuan bahan-bahan di atas, kulit awak akan jadi lebih lembap, garis dan rekahan pada bibir akan semakin berkurangan dan pelbagai lagi khasiat lain.

Sangat perlu kan untuk berTUKAR kepada Sysfel Intensive Lipmatte? 😍




Betul ke orang yang berkulit cerah ni tak ada kulit bermasalah?Eh, salah tu! Orang yang berkulit cerah lebih mudah untuk...
17/04/2021

Betul ke orang yang berkulit cerah ni tak ada kulit bermasalah?

Eh, salah tu!

Orang yang berkulit cerah lebih mudah untuk mengalami pigmentasi kerana kekurangan melanin yang dapat membantu untuk melindungi kulit daripada bahaya sinar matahari tau. Disebabkan itu, orang yang berkulit cerah memang perlu untuk pakai sunscreen.

Tapi itu protection daripada luar. Dalaman pun kita kena titik beratkan jugak.

Awak pernah dengar tak tentang Cerepron?

Cerepron merupakan yis yang berkualiti tinggi daripada Jepun khas untuk menjaga kecantikan kulit. Cerepron kaya dengan asid amino, mineral dan vitamin yang merangsang penghasilan gluta semulajadi daripada dalam badan. Selalu terdedah di bawah cahaya matahari?

Cerepron juga mampu menghalang kulit awak daripada berlakunya sunburn tau. Power kan?

And guess what?

Cerepron adalah salah satu bahan yang terdapat di dalam C-Berries Extra Strength Formula tau. Khasiat Cerepron jika digabungkan dengan khasiat 5 bahan aktif yang lain iaitu Tremella, ApplePhenon, Madu, Kolagen dan Astaxanthin akan membuatkan kulit awak jadi lebih sihat, cerah dan glowing 😍





Intensive Lipmatte Pre-launch 📣 Save the date, 17 April 2021 😍
15/04/2021

Intensive Lipmatte Pre-launch 📣

Save the date, 17 April 2021 😍




Jom sembang-sembang sikit fakta pasal bibir kita ni? 👄1) Bibir sebenarnya lebih sensitif daripada anggota badan yang lai...
07/04/2021

Jom sembang-sembang sikit fakta pasal bibir kita ni? 👄

1) Bibir sebenarnya lebih sensitif daripada anggota badan yang lain. Ia mempunyai berjuta-juta saraf di sekitarnya. Sebab itu ia sangat sensitif.

2) Bibir kita tak ada kalenjar peluh ataupun kalenjar minyak jadi ia takkan berpeluh dan berminyak. Disebabkan itulah bibir kita lebih cepat kering, mengelupas dan sebagainya.

3) Siapa cakap bibir tidak memerlukan pelindung matahari? Bibir lebih berisiko untuk mengalami kerosakan berbanding mana-mana bahagian badan yang lain tau. Oleh sebab itu, ia memerlukan perlindungan UVA atau UVB setiap hari sama seperti kulit.

Jangan abaikan lagi dah anugerah Allah yang satu ni tau. Jaga betul-betul sama macam kita jaga kulit kita ❤️



Kulit cerah paling susah nak jaga 😌Bila kulit cerah, cepat betul kena sunburn.Bila kulit cerah, kulit mudah nampak kusam...
07/04/2021

Kulit cerah paling susah nak jaga 😌

Bila kulit cerah, cepat betul kena sunburn.

Bila kulit cerah, kulit mudah nampak kusam.

Bila kulit cerah, jeragat senang muncul.

Nak kekalkan kulit yang cerah tu memang sangat susah. Kena lebihkan penjagaan dan tak boleh skip satu rutin skincare pun. Yang paling penting, kena rawat daripada dalam juga.

Contohnya macam Adira ni. Kita memang dah sedia maklum dah yang Adira memang berkulit putih. Tapi, Adira alami masalah kulit kusam dan tak berseri disebabkan setiap hari Adira perlu memakai makeup yang tebal untuk shooting dan sebagainya.

Jalan penyelesaiannya, Adira akan melakukan rutin skincare setiap hari dan memilih untuk consume C-Berries sebagai langkah untuk merawat kulit daripada dalam.

C-Berries yang mengandungi bahan-bahan terbaik seperti Madu, Kolagen, Vitamin C, Astaxanthin, Acai Beri, Mulberi dan Habbatussauda berperanan untuk menyelesaikan masalah kulit yang dihadapi consumers.

Jom berTUKAR kepada C-Berries sekarang? 🤗




ASTAXANTHIN DIGELAR RAJA ANTIOKSIDAN!😲Percaya atau tidak, suatu bahan yang boleh membuatkan kulit menjadi cerah sekata i...
24/03/2021

ASTAXANTHIN DIGELAR RAJA ANTIOKSIDAN!😲

Percaya atau tidak, suatu bahan yang boleh membuatkan kulit menjadi cerah sekata ialah RAJA ANTIOKSIDAN. Dan paling mengejutkan, ASTAXANTHIN ini juga dipercayai 6000x lebih kuat berbanding VITAMIN C.

Bahan ini secara lazimnya sering kita tahu lebih menekankan tentang mencerahkan kulit secara sekata. Di samping ia juga bersifat anti radang.

Namun, apa lagi kelebihan ASTAXANTHIN sehingga boleh diangkat sebagai RAJA ANTIOKSIDAN?🤔

Ketahuinya di sini:👇
💛membantu mengurangkan kesan penuaan
💛membantu meningkatkan sistem imun tubuh
💛membantu memberikan tenaga
💛mencegah garis-garis halus pada wajah
💛membantu untuk memudarkan parut

Wow amazing right!

Begitu banyak kelebihannya. Jadi, tidak hairan la kenapa ianya layak di nobatkan sebagai RAJA ANTIOKSIDAN...

Jika anda inginkan keterangan yang lebih mendalam, anda boleh klik link di bawah yer.

http://ismacy.blogspot.com/2018/04/fakta-super-kebaikan-astaxanthin-untuk.html






24/03/2021

Ada tips nak elakkan jerawat daripada tumbuh bak cendawan? Jom tengok video di bawah ni 👇

Yang paling penting, jangan lupa C-Berries tau 😉





Sangat jelas perbezaannya! 😍"Kulit lebih glowing dan parut jerawat makin pudar selepas 5 hari penggunaan C-Berries." Tak...
10/03/2021

Sangat jelas perbezaannya! 😍

"Kulit lebih glowing dan parut jerawat makin pudar selepas 5 hari penggunaan C-Berries."

Tak sangka dalam masa 5 hari je dah nampak kesan yang macam ni. Parut jerawat dekat dahi dah kurang jelas, kulit wajah pun nampak glowing terutamanya pada kawasan dahi dan hidung tu.

Nampak shining gituuu 😍

Kalau consume C-Berries pun dah macam ni kesannya, macam mana p**a kalau dah consume C-Berries Extra Strength nanti ye? 🤭



Address

Ampang
68000

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Scnbeaute2u posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Scnbeaute2u:

Shortcuts

Share