01/07/2026
MasyaAllah Tabarakallah. 🤲✨
Alhamdulillah, salah seorang regular customer D'Tempezz Kerepek Tempe semalam dah roger awal-awal tanya, *"Akak, minggu ni ada pergi Seremban tak?" 🤭*
Rezeki dia... memang ngam! *Kebetulan Khamis esok Zura ada COD order daripada Jabatan Pertanian, jadi boleh terus hantar sekali. 🥰*
Terima kasih yang sentiasa repeat order. Sokongan macam nilah yang buat Zura lagi semangat nak hasilkan kerepek tempe yang rangup, sedap dan berkualiti. ❤️
Haa... *orang Seremban yang teringin nak grab D'Tempezz Kerepek Tempe Dogheh, cepat-cepat roger Zura ya!* Sementara Zura turun Seremban Khamis ni, bolehlah tumpang COD sekali. Jangan tunggu saat akhir, nanti jadual penuh p**a. 😉🔥