Norhayati

Norhayati Blog kehidupan harian

kandungan UTAMA dalam Naturactor cover face adalah:
~Jojoba Oil (Minyak Jojoba)
~Rice (Beras)

1) Minyak Jojoba memang terkenal dengan fungsinya untuk melembap. So, dengan adanya ingredient ni, Cover Face mampu membantu untuk menghidratkan kulit, menjadikan kulit lebih lembut, dan cantik berseri.

2) Cover Face ni jugak adalah rice based powder, so ia menyerap minyak berlebihan yang dihasilkan ole

h kulit, menyeimbangkan kelembapan kulit agar tidak berminyak, menghasilkan kulit yang bebas dari keradangan dan jerawat.

3) Kombinasi dua ramuan di atas mampu menghasilkan kulit yang lebih sihat, lembut dan berseri.

4) Cover Face juga terkenal sebagai ''moist powder foundation'' - yang bertindak sebagai bedak asas dan pelembab. Sambil menjadi foundation (menutup cela di muka), ia juga bertindak sebagai pelembap pada kulit.

5) Bertindak sebagai pelindung dari sinar UV, menjadikan kulit tidak mudah gelap apabila terdedah kepada sinaran matahari, juga mengelakkan pigmentasi (act as sunblock too)

6) Tidak menutup pori2 di muka, ringan, tidak melekit, tidak bertompok2 apabila dipakai.

7) Bertindak sebagai 3-dalam-1 foundation; sebagai bedak asas, pelembab, dan juga sunblock. Terdapat 5 varian warna
Berat: 20g

130:Untuk kulit sangat cerah (Chinese skin color)

140:Untuk kulit cerah ke medium tone (Chinese skin color to very fair Malay skin color)

141:Untuk kulit cerah/natural (Fair skin color for Malay)

151: Untuk kulit sawo matang (Typical Malay skin color)

Cara pakai ialah dengan menggunakan jari atau sponge

Original Japan, bukan China okay


Untuk bayaran:
Maybank: 162115907135
Cimb: 13130006386528

Address

Cukai
24000

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Norhayati posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share