04/11/2021
๐๐ฎ๐ถ....๐๐๐ฎ๐ธ ๐ธ๐ฎ๐๐ฎ, ๐ฃ๐ฒ๐ป๐๐น๐ฒ๐ป ๐๐ถ๐ฟ ๐บ๐ฎ๐ต๐ฎ๐น. ๐ก๐ฎ๐ธ ๐ธ๐ฒ๐ป๐ฎ ๐ฏ๐ฎ๐๐ฎ๐ฟ ๐๐ฒ๐๐ถ๐ฎ๐ฝ ๐ฏ๐๐น๐ฎ๐ป, ๐บ๐ฒ๐ป๐ฎ๐ป๐ด๐ด๐๐ป๐ด ๐ต๐๐๐ฎ๐ป๐ด ๐ฏ๐ฒ๐ฟ๐๐ฎ๐ต๐๐ป ๐๐ฎ๐ต๐๐ป. ๐๐ฒ๐๐๐น๐น๐ฎ๐ต ๐๐!
Tapikan...awak nampak tak kalau beli air dari luar pun sama je. Kena beli hari-hari, bayar hari-hari, nak kena angkut lagi, berbotol-botol p**ak tu.. tak termasuk lagi tahap KEBERSIHAN air yang awak beli dari luar tu.
Cuba awak kira kos awak beli air kat luar hari-hari tu, mesti lebih ๐๐๐๐ ๐ฌ๐๐๐ฎ๐ฅ๐๐ง kan๐
Tapi๐ค....Lama sangat tu nak bayar bulan-bulan
Betul, pakej sewabeli 5 atau 7 tahun. Tapi sepanjang 5 atau 7 tahun tu kita dah COVER semua tau, SERVIS 2 bulan sekali dan 4 bulan TUKAR FILTER major part baru, siap ada WARANTI, berbaloi kanโผ๏ธ
Kalau awak rasa tak berbaloi lagi, meh whatsapp saya tolong buat kira-kira untuk awak...
Dah..panjang sangat ni. Wasap je senang saya explain kat awak..๐โคต๏ธ
๐๐ก๐๐ญ๐ฌ๐๐ฉ๐ฉ:
https://wa.me/60175567310?text=NakPenulenAir
SK Magic Jiksoo Specialist