04/09/2026
hi semua , ni antara feedback yang kami terima di social media sepanjang kami buat account di threads . alhamdulillah terima kasih yang support dan beri feedback positif untuk makanan kami πππ» yang mana belum cuba boleh cuba insyaallah kena dengan selera awak semua dan yang mana kurang dari kami , kita akan improve untuk masa akan datang , hiksss terima kasih semua βπ«Άπ»