Matt & Boy Chicken Rice

04/09/2026

hi semua , ni antara feedback yang kami terima di social media sepanjang kami buat account di threads . alhamdulillah terima kasih yang support dan beri feedback positif untuk makanan kami πŸ˜†πŸ™πŸ» yang mana belum cuba boleh cuba insyaallah kena dengan selera awak semua dan yang mana kurang dari kami , kita akan improve untuk masa akan datang , hiksss terima kasih semua β€‹πŸ«ΆπŸ»

hello warga ipoh  dah banyak kali lalu , takkan taknak cuba lagi πŸ˜†πŸ˜† cuba la dulu mana tau kena dengan tekak ! ​dine in d...
03/09/2026

hello warga ipoh
dah banyak kali lalu , takkan taknak cuba lagi πŸ˜†πŸ˜† cuba la dulu mana tau kena dengan tekak ! ​
dine in dan delivery dua dua kami buat kalau rasa nak order dekat apps pun kami ada jugak ! πŸ˜‹

πŸ“ž:011-64652659
πŸš— open delivery : area meru raya , klebang ,chemor
πŸ“: Matt Boy Legacy Meru Perdana

hi semua ! kedai jauh dari rumah ? office ? jangan risau kami ada dalam apps Grab , Shoppefood dan Foodpanda 🫢🏻 korang j...
02/09/2026

hi semua !
kedai jauh dari rumah ? office ?
jangan risau kami ada dalam apps Grab , Shoppefood dan Foodpanda 🫢🏻 korang jangan lupa order tau !!

πŸ”Ž: Matt & Boy Legacy

korang dah lunch ke belum tu ?​kalau belum jom la singgah kita ada set nasi ayam & teh o ais RM10 jeeeeeeee !!!! πŸ“matt &...
02/09/2026

korang dah lunch ke belum tu ?​
kalau belum jom la singgah kita ada set nasi ayam & teh o ais RM10 jeeeeeeee !!!!

πŸ“matt & boy legacy , meru perdana

salam warga facebook !korang dah cuba ke nasi ayam matt  ? πŸ˜† kalau taktahu nak lunch mana jom la singgah !πŸ“matt boy lega...
01/09/2026

salam warga facebook !
korang dah cuba ke nasi ayam matt ? πŸ˜†
kalau taktahu nak lunch mana jom la singgah !
πŸ“matt boy legacy meru perdana , ipoh

terima kasih yang telah support dan datang promotion semalam  , nanti kita buat lagi stay tuned !  πŸ‡²πŸ‡ΎπŸ˜†
01/09/2026

terima kasih yang telah support dan datang promotion semalam , nanti kita buat lagi stay tuned ! πŸ‡²πŸ‡ΎπŸ˜†

selamat hari kemerdekaan ! πŸ‡²πŸ‡Ύjangan lupa datang singgah makan nasi ayam harini kita bagi 100 pelanggan walk-in yang tera...
31/08/2026

selamat hari kemerdekaan ! πŸ‡²πŸ‡Ύ
jangan lupa datang singgah makan nasi ayam harini kita bagi 100 pelanggan walk-in yang terawal ice cream free tau !​ πŸ˜‰

get ready guys untuk esok , siapa cepat dia dapat !!
30/08/2026

get ready guys untuk esok , siapa cepat dia dapat !!

salam ahad semua ! ​dah try nasi ayam kita ke ? cuti cuti ni jom la singgah πŸ˜‹ esok kita ada supriseeee untuk siapa siapa...
30/08/2026

salam ahad semua ! ​
dah try nasi ayam kita ke ? cuti cuti ni jom la singgah πŸ˜‹ esok kita ada supriseeee untuk siapa siapa yang dine in dan take-away stay tuned ! πŸ‡²πŸ‡Ύ
πŸ“matt boy legacy , meru perdana ipoh

korang taktahu nak lunch apa harini ? πŸ˜‹ dah try ke  SET NASI AYAM & AHMAD TEA ! RM10 πŸ“Matt & Boy Legacy Meru Perdana , I...
27/08/2026

korang taktahu nak lunch apa harini ? πŸ˜‹
dah try ke

SET NASI AYAM & AHMAD TEA !
RM10

πŸ“Matt & Boy Legacy Meru Perdana , Ipoh

Address

32 Jalan Meru Perdana 2, Taman Meru Perdana
Ipoh
30020

Opening Hours

Monday 12:00 - 19:00
Tuesday 12:00 - 18:00
Wednesday 12:00 - 18:00
Thursday 12:00 - 18:00
Saturday 12:00 - 18:00
Sunday 12:00 - 18:00

Telephone

+601164652659

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Matt & Boy Chicken Rice posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share