Since Forever Essence

Since Forever Essence Menjual produk pati minyak berjenama Young Living Essential Oils

03/08/2022
Hai kesayangan semua..Hari ni jooommmm tgk apa yg best pasal Ning Xia Red (NXR)Kite panggil die SUPER DRINK..Kenapa Supe...
12/06/2022

Hai kesayangan semua..

Hari ni jooommmm tgk apa yg best pasal Ning Xia Red (NXR)
Kite panggil die SUPER DRINK..

Kenapa Super Drink ?
Kerana kandungan NXR terdiri daripada buah-buahan seperti wolfberry, pomegranate, blueberry, cheery, plum, ekstrak grape seed dan paling best di infused Dengan EO Yuzu, Lemon, Orange & Tangerine.

Apa Special nya NXR YL ni?
YL merupakan satu-satunya syarikat yang mendapat kebenaran untuk mengesksport Worlfberry dari Negara China. Seperti yang kite maklum wolfberry dari Kawasan Ningxia China merupakan pengeluar wolfberry terbaik dunia. Jadi nama Ningxia di ambil sempena nama kawasan penaman buah wolfberry di China.

Ningxia wolfberry merupakan salah satu sumber vitamin B1 yang semulajadi yang tertinggi, dan berperanan untuk menghasilkan tenaga.
Walaupun NXR mempunyai kandungan mineral dan vitamin yang tinggi namun ianya bukan bertujuan sebagai pengganti makanan tapi merupkan pelengkap kepada diet seharian kita.

3 fungsi utma NXR adalah
โœ” Membersihkan (Detox)
โœ” Memberikan Nutrisi (Nourish)
โœ” Memelihara, Menjaga dan mengawetkan (Preserve)

Jadi yang masih mencari suplement harian boleh try Ning Xia Red ni.

Oder skrg kite ada free gift nak bagi ๐Ÿ˜„

Walaupun hari ni hujanTetap yakin mentari dan pelangi ๐ŸŒˆpasti muncul.Have a good day semua๐Ÿ’–
08/06/2022

Walaupun hari ni hujan
Tetap yakin mentari dan pelangi ๐ŸŒˆ
pasti muncul.

Have a good day semua๐Ÿ’–

Mesti minum Satu botol sebelum tido ๐Ÿ˜‰Demi hari esok yang lebih blooming dan glowing ๐ŸฅฐEsok ada sale tau Bloom Collagen ni...
05/06/2022

Mesti minum Satu botol sebelum tido ๐Ÿ˜‰
Demi hari esok yang lebih blooming dan glowing ๐Ÿฅฐ

Esok ada sale tau Bloom Collagen ni RM80 jer.. Nak rasa DM I terus okey..

Good Night

Nak cantik luar dan dalam kena minum kolagen laaahhh ๐Ÿ˜‰Istimewanya Bloom Collagen die mengandungi :โœ”๏ธŽ 10,000mg peptan mar...
05/06/2022

Nak cantik luar dan dalam kena minum kolagen laaahhh ๐Ÿ˜‰

Istimewanya Bloom Collagen die mengandungi :
โœ”๏ธŽ 10,000mg peptan marine collagen
โœ”๏ธŽ Kaya Dengan anti-oksida, vitamin & mineral.
โœ”๏ธŽ Di-infused EO YL
โœ”๏ธŽ Free toksik

Kalau korang nak try bulan ni ada SALE..
Non Member harga RM 86.50 kalau dah member boleh buat oder di akaun masing2 dengan harga RM66.00๐Ÿ˜„

Nampak untungkan jadi member YL ni ๐Ÿ˜

Nak oder Bloom
Nak jadi member

Meehhh DM ๐Ÿ˜‰

Happy Weekend kesayangan semua ๐Ÿ’–
03/06/2022

Happy Weekend kesayangan semua ๐Ÿ’–

Ylang Ylang orang melayu kite panggil bunga kenangan..Bagus untuk emosi kite, buat kiterasa lebih tenang dan release kal...
03/06/2022

Ylang Ylang orang melayu kite panggil bunga kenangan..

Bagus untuk emosi kite, buat kite
rasa lebih tenang dan release kalau kite bau..

Kalau nk ikut kan orang kite zaman atuk nenek dulu-dulu pun akan tanam pokok bunga kenanga ni depan rumah, pastu ambik bunga kenangan letak bawah bantal..
bau wangi sangat untuk kite tido..

Zaman moden ni guna EO jer lah senang.. drop dlm diffuser dah dapat khasiat die..

BTW yg botol 5ml ni ada sale korang.. kalau nk try tak rugi, boleh grab skrg..

Hai semua..Nak bagi tahu korang peluang terbaik kalau nk grab EO EO ni sbb 6.6 nnt akan ada SALE..Sape yg baru nk try ke...
03/06/2022

Hai semua..

Nak bagi tahu korang peluang terbaik kalau nk grab EO EO ni sbb 6.6 nnt akan ada SALE..

Sape yg baru nk try ke, yg nk restock boleh laaah berbuat demikian ๐Ÿ˜‚..

Sape nak boleh WhatApps me..

Keindahan SABAR adalah diiringi dengan SYUKUR. Assalammualaikum & Salam Jumaat ๐Ÿ’–
03/06/2022

Keindahan SABAR adalah diiringi dengan SYUKUR.
Assalammualaikum & Salam Jumaat ๐Ÿ’–

Selamat Pagi..Nak share dgn semua whatโ€™s Indah my diffuser this morning..Itโ€™s CITRUS FRESH ๐Ÿฅฐ..Sape s**a diffuse Citrus F...
02/06/2022

Selamat Pagi..

Nak share dgn semua whatโ€™s Indah my diffuser this morning..
Itโ€™s CITRUS FRESH ๐Ÿฅฐ..

Sape s**a diffuse Citrus Fresh pagi2?
Cer komen ๐Ÿ™‹๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿ™‹๐Ÿปโ€โ™‚๏ธ kat ruangan komen..

Ape best sgt Citrus Fresh ni, of course lah bai die yg segar bayangkan masa kite kupas kulit limau ada mist yg keluar kan bai die segar ๐Ÿ˜„

Citrus Fresh ni gabungan EO single Orange, Tangerine, Grapefruit, Lemon, Mandarin, Spearmint.

Citrus Fresh ni baik sebagai air purifier, boleh tenang tenang rilex rilex.
Nak air freshener yg free chemical boleh jugak diffuse Citrus Fresh ni, lagi selamat..

Ada yang nak?
Rogerrrrr terus..

I wish you a beautiful new month from the first day of this month to the last day. Hello June ๐Ÿ’–
01/06/2022

I wish you a beautiful new month from the first day of this month to the last day. Hello June ๐Ÿ’–

Address

Kota Bharu
16450

Telephone

+60179992005

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Since Forever Essence posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Since Forever Essence:

Shortcuts

Share