Our Eczema Journey-IzzWellness

Our Eczema Journey-IzzWellness Merawat ekzema/psoriasis secara natural & holistik ❌ ubat ❌ steroid

Nama saja group EKZEMA, tapi masalah kesihatan lain pun InshaAllah sue cuba bantu. Sebab asas nak reverse penyakit ni sa...
01/07/2026

Nama saja group EKZEMA, tapi masalah kesihatan lain pun InshaAllah sue cuba bantu. Sebab asas nak reverse penyakit ni sama saja

2 formula nak sihat
✅ Cukup nutrisi
✅ Bersihkan toksin

Alhamdulillah. Biiznillah 💕

Penutup Jun. Dapat feedback dari ahli group ekzema. Cuma kali ni bukan berkisar ekzema, tapi feedback ibunya yang mild stroke 🥹

Order produk Shuang Hor pd 16 Jun. Dan pada hari yg sama ibu beliau warded. Ada masalah pembuangan sangat kronik & high BP. 18 Jun discharge, 20 Jun start consume

Alhamdulillah dah boleh membuang setiap hari, berjalan tak perlu tongkat. Syukur

Moga July akan lebih baik hendaknya 💪🏻

Ekzema bukan semudah JAGA MAKAN & SAPU KRIM boleh selesai. Ia lebih complicated dari itu. Sebab tu sue selalu ulang ekze...
03/06/2026

Ekzema bukan semudah JAGA MAKAN & SAPU KRIM boleh selesai. Ia lebih complicated dari itu. Sebab tu sue selalu ulang ekzema takkan selesai dgn hanya pantang makan & sapu2 krim 😊

26/04/2026

Korang ada EKZEMA PSORIASIS tapi masih makan ayam biasa?

Please stop⛔

08/04/2026

Makan supplement banyak tapi 1 pun tak nampak kesan. Rupanya USUS tak sihat. Macam mana nak serap dgn optimum

08/04/2026

Ada yang masih mencari PROBIOTIK yang terbukti berkesan untuk EKZEMA?

26/03/2026

ekzema = atopic dermatitIS. IS = KERADANGAN. Krim & pantang makan bukan solusi sebenar

Address

Kuala Selangor
42300

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Our Eczema Journey-IzzWellness posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share