14/11/2025
Skin Tint ni memang terlajak best. sangat sesuai untuk orang yang jenis tak s**a pakai compact powder. Every time nak keluar, bersiap pakai skin tint je dh cukup, TERUS HILANG KUSAM muka tau👏👏👏
Bukan sahaja mencantikkan wajah, tapi siap ada uv protection spf 50 PA++++ lagi tau. Yg s**a light2 makeup, muka nampak bersinar mcm cermin tu.. sangat2 rekemen tryyyy calit calit hat ni🤩🤩🤩🤩🤩
www.wasap.my/60107890765