07/09/2020
.
π
²π
°πππ
Έπ
΄π π
Ύπ
Έπ
» a.k.a minyak pembawa.
Pernah dengar tak oilers ni selalu sebut carrier oil. Apa tu... π€·ββοΈπ€·ββοΈπ€·ββοΈ
Carrier oil ni berperanan untuk 'mencairkan' kepekatan essential oil untuk mengelakan kemungkinan berlakunya iritasi pada kulit contohnya pada bayi, kanak-kanak atau orang yang mempunyai kulit yang sensitive.
Carrier oil juga boleh digunakan untuk tujuan urutan dan boleh dipelbagaikan mengikut kes**aan anda..
Tau tak, 'V6 Vegetable Oil Complex' ialah carrier oil dari Young Living dan mengandungi 7 jenis carrier oil antaranya;
πΈCoconut Oil
πΈSesame Seed Oil
πΈGrape Seed Oil
πΈSweet Almond Oil*
πΈWheat Germ Oil
πΈSunflower Seed Oil
πΈOlive Oil.
*Caution: May cause a reaction to those with nut allergies.
Yang best nya V6 ni punya ciri-ciri yang super best...
βοΈ Ringan
βοΈ Tidak melekit
βοΈ Cepat meresap
βοΈ Tiada bau
Haaa.... Dah tau tak serba sedikit pasal carrier oil... Nak tau lagi? Jangan segan silu WhatsApp kita ye... βΊοΈβΊοΈβΊοΈ
Haaaaa... Kalau sign up Starter Bundle bulan ni, lepas tu add on pulak dengan V6 ni, automatic dapat FREE Digize 5ml wak... Best kannnnnn.... ππππ
Yang s**a guna V6 buat urut,
Hamimah, 0122453153