GaztroPlus HQ

GaztroPlus HQ Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from GaztroPlus HQ, Health & Wellness Website, 156, Jalan 20/7, Taman Paramount, Petaling Jaya.

Gaztroplus adalah produk yang terbukti melalui ujian klinikal berkesan dengan pantas untuk merawat masalah acid reflux seperti Gerd, Gastrik,angin dan membantu memulihkan masalah penghadaman kronik secara menyeluruh untuk jangka masa yang panjang.

“BARU CUBA, DAH RASA PERUT LEBIH LEGA.”“LEPAS MAKAN TAK SEBU MACAM DULU.”“SENANG SIMPAN DALAM BEG BILA TRAVEL.”Bila cust...
02/07/2026

“BARU CUBA, DAH RASA PERUT LEBIH LEGA.”
“LEPAS MAKAN TAK SEBU MACAM DULU.”
“SENANG SIMPAN DALAM BEG BILA TRAVEL.”

Bila customer sendiri yang share pengalaman mereka, itu yang buat ramai mula tertanya:

Apa yang istimewa sangat tentang GaztroPlus Eaze?

GaztroPlus Eaze bukan sekadar berasaskan bahan semula jadi.

Ia mengandungi Gastro-AD® — postbiotic daripada fermented soy yang dikaji — digabungkan bersama halia, madu dan peppermint untuk menyokong keselesaan perut dari dalam.

Sesuai untuk dijadikan ikhtiar bila selalu hadap:

• Pedih ulu hati
• Perut sebu
• Angin penuh
• Senak selepas makan
• Kembung dan bloating

✅ Fast Action
✅ Bantu legakan pedih ulu hati & ketidakselesaan perut
✅ Bantu kurangkan angin, sebu, senak dan bloating
✅ Sokong keselesaan perut selepas makan
✅ Halal & MESTI
✅ Praktikal dalam bentuk sachet
✅ Mudah standby di rumah, pejabat, kereta atau dalam beg
✅ Senang bawa ke mana-mana bila perlu

Kalau ramai dah jadikan Eaze sebagai pilihan untuk standby, mungkin ini masa untuk anda cuba sendiri.

PROMO JIMAT HARI INI
BELI 2 PERCUMA 2

🎁 5 FREEGIFT UNTUK PEMBELIAN HARI INI

✅ FREE Gaztro Oil — RM39
✅ Ebook Rahsia Pemakanan GERD — RM59
✅ Ebook Bebas GERD & Gastrik — RM59
✅ Access group support komuniti secara lifetime
✅ Tiket webinar doktor — RM99

Rebut Promo Sekarang
https://shop.gaztroplus.com/

*Feedback adalah pengalaman individu. Hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan rutin setiap orang.*

😔 Sampai kena tengok orang lain makan je?Tuan puan yang ada GERD, gastrik dan masalah angin mesti faham...❌ Kena pantang...
08/06/2026

😔 Sampai kena tengok orang lain makan je?

Tuan puan yang ada GERD, gastrik dan masalah angin mesti faham...

❌ Kena pantang itu ini
❌ Perut mudah kembung dan tidak selesa
❌ Dada rasa panas selepas makan

🌿 GaztroPlus Eaze menjadi pilihan ramai sebagai ikhtiar harian untuk membantu memberikan keselesaan pada perut.

Jom ikhtiar, mana tahu lepas ni boleh makan dengan lebih tenang dan yakin. 😊

📩 Komen NAK atau PM kami sekarang.

𝗦𝗮𝘆𝗮 𝘁𝗮𝗸𝘂𝘁𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗮𝗸 𝗯𝗲𝗹𝗶, 𝘁𝗮𝗸𝘂𝘁 𝘁𝗶𝗮𝗱𝗮 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗹𝘂𝘀𝗮𝗻 𝗸𝗸𝗺Tuan/puan jangan risau, Gaztroplus Eaze ni lulus kkm tau. Boleh refer b...
03/06/2026

𝗦𝗮𝘆𝗮 𝘁𝗮𝗸𝘂𝘁𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗮𝗸 𝗯𝗲𝗹𝗶, 𝘁𝗮𝗸𝘂𝘁 𝘁𝗶𝗮𝗱𝗮 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗹𝘂𝘀𝗮𝗻 𝗸𝗸𝗺
Tuan/puan jangan risau, Gaztroplus Eaze ni lulus kkm tau. Boleh refer belakang kotak kami memang ada bercetak logo mesti(KKM) dan logo halal. Siapa yang ada gerd gastrik, masalah angin, sakit2 badan sangat disarankan ya. Mana tahu asbab cuba ni dah tak perlu pantang makan?

Nak beli? Tekan butang di bawah sekarang!!

Alhamdulillah, hari ni kita dapat 2 feedback baru daripada Puan Fadhlina dan Puan Aerin 😍Terima kasih sangat sebab sudi ...
03/06/2026

Alhamdulillah, hari ni kita dapat 2 feedback baru daripada Puan Fadhlina dan Puan Aerin 😍

Terima kasih sangat sebab sudi share pengalaman. InsyaAllah, feedback macam ni lah yang boleh bantu lebih ramai orang rasa yakin untuk ikhtiar bila tengah struggle dengan GERD, gastrik dan angin.

Moga Allah mudahkan urusan semua dan semoga perkongsian ni jadi asbab kebaikan untuk ramai orang 🤎

29/05/2026

Gastritis keep coming back? Stress could be one of the triggers.

Your mind and stomach are more connected than you think.

Take a moment to slow down, breathe and care for your gut

✨ Selamat Hari Raya Aidiladha ✨Wishing you a joyful Raya filled with love, laughter, and precious moments with your love...
27/05/2026

✨ Selamat Hari Raya Aidiladha ✨

Wishing you a joyful Raya filled with love, laughter, and precious moments with your loved ones 🤍🌙

May your home be filled with happiness, delicious food, and beautiful memories this festive season ✨

And of course… enjoy all the rendang & ketupat, but don’t forget to take care of your tummy too 😋💚

From all of us at GaztroPlus,
Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin 🌸

Kadang-kadang rasa dada panas lepas makan tu bukan sebab jantung… tapi boleh jadi tanda heartburn atau acid reflux 😣Bila...
26/05/2026

Kadang-kadang rasa dada panas lepas makan tu bukan sebab jantung… tapi boleh jadi tanda heartburn atau acid reflux 😣

Bila mula rasa tak selesa, perut berangin atau pedih ulu hati, memang susah nak fokus buat kerja & rehat pun terganggu 🥺

Sebab tu ramai pilih Eaze 💛
Untuk bantu melegakan ketidakselesaan perut dengan lebih tenang ✨

Dengan gabungan:
🌿 Halia
🍯 Madu
🌱 Gastro-AD® Fermented Soy

Jaga perut, jaga keselesaan harian 🤍

☀️ Your morning routine shapes your whole day.Start your morning with small healthy habits that make a big difference ✨✔...
26/05/2026

☀️ Your morning routine shapes your whole day.

Start your morning with small healthy habits that make a big difference ✨

✔ Open the curtains & get fresh air
✔ Drink enough water after waking up
✔ Stretch your body for a few minutes
✔ Eat a balanced breakfast
✔ Plan your top 3 priorities for the day

A calmer morning = a calmer mind & body 🤍

Don’t forget to take care of your stomach health too with Eaze 💛

GutHealth

✨ Heartburn after every meal?That uncomfortable burning chest feeling… bloating… acid reflux at night? 😩Introducing  Eaz...
26/05/2026

✨ Heartburn after every meal?
That uncomfortable burning chest feeling… bloating… acid reflux at night? 😩

Introducing Eaze 💛
Specially formulated to help soothe:
✔ Heartburn
✔ Acid reflux
✔ Bloated stomach
✔ Gastric discomfort

Feel the comfort within minutes and enjoy your day with more confidence ✨

Made with natural ingredients like:
🌿 Ginger Powder
🍯 Honey
🌱 Gastro-AD® Fermented Soy

Your tummy deserves better care 🤍

Gastric BloatingRelief GutHealth MalaysiaBrand DigestiveHealth

Alhamdulillah terima kasih tuan Saharudin & tuan Ali sudi share feedback 🔥Syukur kami ramai dah mula rasa perubahan bila...
25/05/2026

Alhamdulillah terima kasih tuan Saharudin & tuan Ali sudi share feedback 🔥

Syukur kami ramai dah mula rasa perubahan bila konsisten jaga perut & cuba Gaztro Eaze ✨

Kalau tuan puan pun selalu:
❌ Pedih ulu hati
❌ Perut kembung
❌ Asid reflux naik sampai susah tidur
❌ Sendawa & angin berlebihan

Jangan tunggu sampai makin teruk baru nak ikhtiar 🥺

Ikhtiar awal untuk perut lebih selesa & hidup lebih tenang 🤍

Beli sekarang di www.gaztroplus.com

Address

156, Jalan 20/7, Taman Paramount
Petaling Jaya
46300

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when GaztroPlus HQ posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share