HARO HQ

HARO HQ Contact kami : https://linktr.ee/adminharo

Segala pertanyaan dan aduan berkaitan HARO, boleh ajukan di WA kami untuk immediate respone.

Terima kasih kerana sudi menyokong dan meyakini kami 🙏🏼🥰

Ramai elak face oilsebab takut muka berminyak & naik bintik. I get it.Formulasi HARO Anti Aging Oil ni fokus pada tekstu...
04/09/2026

Ramai elak face oil
sebab takut muka
berminyak & naik bintik.
I get it.

Formulasi HARO Anti Aging Oil
ni fokus pada tekstur
& keserasian kulit.

Gabungan bahan macam
Hemisqualane & Bakuchiol
buatkan oil ni sangat ringan.

Dia meresap masuk tanpa
buat kulit rasa rimas.

Al-hasilnya..
Lepas buat urutan muka
pun pori tak tersumbat
& kulit steady tak meragam.

Bau dia p**a datang
dari Vanilla + Rose EO.

Harum natural rose bud,
siap lekat sampai ke petang.

Take your time baca senarai
ingredients dekat label tu.

Kalau rasa ngam dengan
keperluan rutin kulit anda,
baru cuba, okeh? 😍🌹

It’s quite rare dengar orang lelaki puji skincare.Orang lelaki ni majoritinya s**a yang ringkas & mudah.Kurang gemar kal...
03/09/2026

It’s quite rare dengar
orang lelaki puji skincare.

Orang lelaki ni majoritinya
s**a yang ringkas & mudah.

Kurang gemar
kalau kena pakai
benda leceh @ yang rasa
melekit kat muka.

That’s why bila buat HARO,
kami fokus pada
tekstur yang ringan
& functional.

Bila sapu,
it just sinks into the skin.
Dia bagi hydration yang
cukup untuk jaga skin barrier,
tanpa buat kulit rasa rimas.

It makes sense
bila suami anda pun
rasa selesa bila pakai HARO.

Cuma lepas ni pandai²lah
sorok botol tu sikit, risau
cepat habis kena pau nanti 😂

Let's be real. Anda tak boleh ubah genetik warna asal kulit.Tapi macam mana kulit boleh nampak makin cerah lepas amalkan...
02/09/2026

Let's be real.
Anda tak boleh ubah genetik
warna asal kulit.

Tapi macam mana kulit
boleh nampak makin cerah
lepas amalkan Harum Mawar?

It’s simple science.
Bila kulit anda sihat,
well-hydrated & tak kusam,
naturally dia akan nampak
lebih cerah berseri.

Bila tengok balik bahan dia,
kita blend real nutrition macam
Premium Rose, Pearl Powder & V!t C
khas untuk bagi sel kulit makan.

Bila foundation dalaman terjaga,
healthy glow tu dengan sendirinya
terpancar kat luar macam
feedback Sis Solehah kita ni.

Our main goal is healthy skin.
Kalau anda ready nak mula invest,
take your time untuk baca² dulu ☕🥰

Habit picit whitehead ni memang bole melekakan tuan badan 😂 Tahu² je kulit dah merah berbekas.Bila kulit dah trauma kena...
01/09/2026

Habit picit whitehead ni memang
bole melekakan tuan badan 😂
Tahu² je kulit dah merah berbekas.

Bila kulit dah trauma
kena usik, the best step is
to just calm it down.

Sebab tu HARO Sleeping Mask ni
kami fokus bahan Aloe Vera & 4D HA.

Kita nak supply hydration
supaya kulit relaxed waktu tidur.

Hasilnya?
Biji² halus senang surut.
Kesan picit tu pun tak sempat nak jadi parut.

Tapi be mindful, formulasi ni
strictly untuk dry & aging skin.

Kalau kulit anda jenis oily
@ ada fungal acne, please skip
@ try & error sebab
kita tak nak cari pasal 🙏🏼😂

Skincare ni kena ikut keperluan.
Sapu nipis je dah cukup.

Kalau rasa dry skin anda
perlukan hydration macam ni,
bole halo² kita kat WA tau 🤙🏼🤙🏼

Konsep penjagaan rambut ni straightforward. Semuanya berbalik pada scalp environment yang sihat.Kita gabungkan Ricemilk ...
01/09/2026

Konsep penjagaan rambut
ni straightforward.
Semuanya berbalik pada
scalp environment yang sihat.

Kita gabungkan
Ricemilk Water & Vegan Keratin
khas untuk kekalkan hidrasi.

Bila kulit kepala tak kering,
helaian rambut pun mudah diurus.

Untuk proses mencuci,
kita bergantung pada Sapindus.
Dia bersihkan kotoran without
stripping natural oils dari kulit anda.

Bila bahan yang kita
guna tu rasional dengan
keperluan biologi badan,
In Shaa ﷲ..
Tak perlu hype²
pun orang akan cari lagi.

Boleh go thru ingredients
list dekat label tu kalau
nak faham lebih lanjut 🫶🏼

Ramai ingat bila habis je pantang melahirkan, semua urusan dalaman dah selesai serta-merta. Realitinya..Ada yang badan d...
30/08/2026

Ramai ingat bila
habis je pantang melahirkan,
semua urusan dalaman
dah selesai serta-merta.

Realitinya..
Ada yang badan dia
masih rasa lesu & berat sebab
proses 'clearance' belum habis 😢

Formulasi HARO Harum Mawar
tak paksa badan dengan
bahan drastik tapi nak bagi
sokongan nutrisi yang betul.

Kombinasi serbuk bunga mawar,
sakura, L-Cystein & V!t C
bukan sekadar untuk kulit semata².

Bila sel & sistem peredaran
dapat sokongan antioksidan
yang cukup,
badan lebih berdaya guna
untuk proses pemulihan
semula jadi dari dalam.

Bila apa yang patut keluar
dah selamat keluar,
peredaran jadi lancar.

Jika diamalkan
secara konsisten p**a,
Bonusnya..
Kulit yang kusam pun boleh
nampak lebih bersih & segar
secara semula jadi.

Jom galakkan
pembekalan bahan yang kualiti
supaya fisiologi badan
dapat buat kerja dengan lebih efisien.

Kalau dalaman tu
rasa tak sedap @
terasa ada yang tak kena,
cuba 'dengar' apa
badan anda cuba 'sampaikan'..

Teruja bila tahu satu keluarga berkongsi guna krim tiub 20ml ni 🥰Sebab tu saya masukkan bahan yang serbaguna sikit dalam...
29/08/2026

Teruja bila tahu
satu keluarga berkongsi
guna krim tiub 20ml ni 🥰

Sebab tu saya masukkan
bahan yang serbaguna
sikit dalam formula dia.

Bukan untuk kulit cantik
semata² tapi lebih kepada pertolongan
cemas ringan dekat rumah.

Gabungan ekstrak kunyit,
minyak habbatus sauda & propolis tu
memang banyak membantu
untuk redakan jerawat, gatal²,
ruam, luka ringan @ kudis basah.

Dia bertindak merawat lembut
untuk tenangkan kulit yang
sedang meragam tanpa bahan keras.

Sebab tu senang
nak letak satu kat rumah
untuk guna waktu darurat 🤗

Tenyeh & cium ketiak pun tak berbau dah.Bunyi macam lawak tapi hal ni logik bila sistem badan kita lancar urus sisa.Seba...
28/08/2026

Tenyeh & cium ketiak
pun tak berbau dah.

Bunyi macam lawak tapi
hal ni logik bila sistem badan
kita lancar urus sisa.

Sebab tu saya tambah
letak inulin dalam Harum Mawar.

Bila perut korang
membuang dengan elok, peluh pun
tak bawa bau kurang enak.

Gabungan serbuk mawar,
sakura & bunga raya p**a bantu
neutralkan bau badan secara natural.

Rasa manis dia dari ekstrak stevia.
Memang santai je nak
telan sebab bebas gula putih.

Nak cari alternatif
jaga badan dari dalam,
boleh je usha² dekat kite 🥰

Kadang perasan juga nama yang sama masuk order berulang kali 🤭 Terima kasih banyak² tauu 😘Saya faham sangat bila dah jum...
27/08/2026

Kadang perasan juga
nama yang sama
masuk order berulang kali 🤭

Terima kasih banyak² tauu 😘

Saya faham sangat
bila dah jumpa yang ngam
dekat kulit, memang kita akan
'malas' nak tukar jenama lain.

Untuk siapkan Gel Cleanser ni,
saya tak guna
ejen pembuih yang kasar.

Kita pakai ekstrak Sapindus
iaitu buah lerak supaya
lebih lembut pada kulit.

Buih dia tak adalah
banyak sangat tapi cukup
untuk angkat kotoran.

Lepas tu..
Kita letak Rice Bran Oil
dengan Aloe Vera untuk pastikan
kulit anda kekal lembap.

Mungkin lah disebabkan
rasa selesa lepas bilas muka tu
agaknya yang buat customer ni
rajin repeat order.

Alhamdulillah.. 🤲🏼🌹

Bila orang lelaki yang biasanya tak ambil tahu pasal rutin skincare tiba² bersuara, maksudnya beza tu memang nampak jela...
26/08/2026

Bila orang lelaki
yang biasanya tak ambil tahu
pasal rutin skincare
tiba² bersuara,
maksudnya beza tu memang
nampak jelas pada pandangan dia.

HARO Lover kita ni kongsi,
suami beliau siap tanya kenapa
cantik muka nampak berseri?

Semua ni gara² lepas beliau
guna HARO Day Cream 🤭

Fun fact ringkas.
Krim ni tekstur dia ringan.
Jenis tak melekit.
Terus menyerap elok bila disapu.

Dia tolong kekalkan kelembapan
sambil bagi perlindungan SPF45++
dari sunburn tapi perlu reapply
setiap 2-3 jam sekali ye jika
terdedah pada panas @ peluh.

Bila kulit muka cukup lembap
& tak kusam kena panas,
pantulan cahaya pada kulit akan
nampak lebih bersih & segar
tanpa perlu tepek mekap tebal.

Tiub 10ml ni memang comel
& cepat habis bila guna hari²
tapi sangat lah memudahkan bila
nak bersiap pantas setiap hari.

Address

Temerloh

Opening Hours

Monday 09:00 - 17:00
Tuesday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Thursday 09:00 - 17:00
Friday 09:00 - 17:00
Saturday 09:00 - 17:00
Sunday 09:00 - 17:00

Telephone

+60132618597

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when HARO HQ posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to HARO HQ:

Shortcuts

Share