17/05/2026
Ja lieverds; ook wanneer jij wilt afvallen kun je echt wel een keertje minder voedzaam eten.
En nee; dat betekent niet dat je dit iedere dag moet doen. Je lichaam voeden met voornamelijk onbewerkt, voedzaam eten is áltijd de beste optie op de langere termijn en daar zul je ook zeker veel langer verzadigd van blijven.
Maar zoals ík altijd aangeef ( ‼️en ik ook altijd zal blijven aangeven, dus nee: het heeft echt geen nut om als n dolle stier mijn DM in te sliden met je tegen argumenten, I really don’t care!❌❌);
De boog kán voor heel veel mensen niet altijd gespannen zijn.. daar wordt niemand blij van. Het is fijn om handvatten te hebben om keuzes te maken op de momenten dat je dus in een situatie komt waarbij je even niet zo voedzaam wilt/ kunt eten, maar toch aan je doelen wilt werken en je progressie niet ongedaan wil maken.
Wat ik met dit soort plaatjes wil bereiken? Ik wil je echt niet aansporen om naar de mac of wat dan ook te rennen. 👎🏽
Ik wil je wél aansporen om niet zo krampachtig in die dieet mindset te blijven hangen, en je duidelijk maken dat er veel meer mogelijk is binnen jouw doelen dan jij waarschijnlijk denkt. 👏🏽
Ik wil je laten inzien dat je soms DENKT dat het ene product beter is voor jouw afval proces want; een “gezondere” optie. Maar wanneer je de kcal gaat vergelijken zie je dat die gezondere optie niet eens zoveel verschilt met de optie die jij heel graag wil eten.
Je kunt er dus af en toe echt wel voor kiezen om eens voor die minder voedzame keuze te gaan. Wordt jouw hoofd ook blij van.
Track jouw voeding, krijg inzicht in wat je binnen krijgt, en het (afval) leven wordt n stukkie leuker!
Fijn dag verder moppies. Geniet ervan🫶🏼💜