26/11/2018
Poehee, ik merk dat zoveel mensen er een beetje doorheen zitten... Ik zelf af en toe ook. Merk dat ik extra goed voor mezelf moet zorgen, deze tijd, deze dagen.
Er gebeurt veel en het is echt belangrijk om soms de tijd te nemen om even stil te staan, te voelen wat er te voelen is en een hele krachtige verbinding te maken met jezelf.
Daarom wil ik een aanbod doen. Naast beeldende therapie geef ik ook energetische therapie, in de vorm van reading en healing. (Daar hoef je dus niet creatief voor te zijn! ;-)
Wat we doen is dat we samen contact maken met jouw energie, waar stroomt het, waar niet, waar worstel je mee, wat kan helpen. En daarnaast kan het ook gewoon heel lekker zijn, echt een moment voor jezelf. En als dat nodig is, geef ik je super concrete handvatten, zodat je er ook veel mee kunt in je dagelijks leven.
Een client zei: "Ik voel me zo opgelucht en licht, hier kan ik echt wat mee!"
Wil jij:
- inzicht krijgen over iets wat je al lang bezighoudt
- meer ontspanning, rust
- iets veranderen in je leven
- iets verwerken
- meer in contact komen met wie je eigenlijk bent.
- handvatten die je echt helpen.
In de maand december tot de kerst kost een reading/ healing je maar 50 euro, (ipv 70 euro)
Maak snel een afspraak, via pb of mail: [email protected]. Mijn agenda is snel vol!😘