05/06/2026
Super trots! Wij zijn (nog steeds) een Keurmerk Fysiopraktijk! 🎊
Als keurmerkpraktijk laten we elke 2 jaar een onafhankelijk bureau beoordelen hoe wij als praktijk de kwaliteit hoog houden, hoe wij ons blijven ontwikkelen, hoe we innoveren, samenwerken en de feedback die we krijgen gelijk toepassen in de praktijk. Er wordt ook gekeken naar de resultaten van onze behandelingen en wat de patienten daar van vinden. Daarbij moet je voldoen aan een aantal criteria en dat is afgelopen 28 mei op alle onderdelen met een positieve resultaat behaald.
We zijn supertrots en blij dat dit weer gelukt is! 🙏 Daarnaast willen we Monique van Schriek bedanken voor haar positieve inbreng.