Vera Kaihatu - Bizondar

Vera Kaihatu - Bizondar Paragnost, Holistisch therapeut, Luisterkindwerker, Jongeren Numerologie , Reiki Master, Edelstenen Wonend in Assen en praktijk aan huis (niet in huis).

In mijn praktijk is het mogelijk om een holistische behandeling te ontvangen. Coaching en Reiki. Ik maak gebruik van mijn mediamieke gave om jou te ondersteunen. Zo lees ik orakelkaarten, tarot en Lenormand. Door de afstemming die ik maak met jouw spiritteam, ben ik in staat om jou een boodschap te geven die jij op dat moment nodig hebt. Daarnaast lees ik graag foto's en ben ik het doorgeefluik va

n degene die niet (meer) kunnen spreken. Naast het spreken schrijf ik ook graag en maak dan gebruik van automatisch schrift. Door middel van jouw geboortedatum kan ik kijken wat jouw kwaliteiten zijn, waar je tegen aan loopt, wat jouw bestemming en je rode draad is. Diploma's: Holistisch therapeut/coach (Zoma-opleidingen)
Luisterkindwerker (Diana Hendriks)
Jongerennumerologie (Theo Jeukens)

Een fantastische verjaardag gehad en ontzettend verwend.Zoals de meeste van jullie wel weten is vriendschap een thema va...
14/06/2026

Een fantastische verjaardag gehad en ontzettend verwend.

Zoals de meeste van jullie wel weten is vriendschap een thema van mij wat geheeld mag worden. Elk jaar rond mijn verjaardag speelt dat weer op.. ik voel me dan eenzaam..

Dit jaar merkte ik op dat het anders was.. het was helemaal prima zo. Ik nodigde m’n moeder uit en ik wist dat mijn kinderen er zouden zijn en dat was goed.
Samen met de jongste 2 maakte ik een taart en met de oudste ging ik m’n cadeautje shoppen.
Het voelde goed en ik was ontspannen.

Gister appte een vriendin om mij te feliciteren. Door hun omstandigheden heb ik ze niet uitgenodigd en dat vertelde ik haar..
en ineens appte ze terug dat ze gewoon kwamen.
En zo had ik ineens toch een “huis vol”.
Ik kreeg prachtige plantjes met bloemen erin.
(Mijn vader gaf me altijd een bloemetje voor mn verjaardag en in de ochtend merkte ik ineens op dat ik dat toch wel miste)
De bloemen die ik kreeg voelde vertrouwd, het maakte me blij! Mijn zoon had zelfs zelf iets bij elkaar gezocht en daar een prachtige hangmand van gemaakt!

Ik voelde me echt jarig en niet eenzaam!
Zou ik dan toch wat geheeld hebben met de tijd?

Dankjulliewel allemaal dat jullie op je eigen manier hier een steentje aan hebben bijgedraaid, je hebt geen idee wat het voor mij betekende!

Vandaag blaas ik 38 kaarsjes uit.. Dit jaar werd er gedacht dat ik oma was..Maar ook werd ik jonger geschat.. Soms voel ...
13/06/2026

Vandaag blaas ik 38 kaarsjes uit..

Dit jaar werd er gedacht dat ik oma was..
Maar ook werd ik jonger geschat..

Soms voel ik me ouder..
meestal voel ik me precies mijn leeftijd..

En nu mag ik alweer 38 kaarsjes uitblazen!
38 jaar sta ik hier al mooi “mijn dingetje” te doen op deze aarde..
En ik kijk uit naar de toekomst!
🥂 op naar de komende 38 jaar!

Een super lief armbandje mogen maken voor een klein meisje wat elke dag helemaal overprikkeld thuis komt van school. Lab...
07/06/2026

Een super lief armbandje mogen maken voor een klein meisje wat elke dag helemaal overprikkeld thuis komt van school.

Labradoriet helpt om tijdens de dag de “negatieve” energie te weren en Amazoniet helpt om aan het einde van de dag te kunnen , alles van je schouders af te laten glijden en je eigen energie weer te voelen.
Rozenkwarts is altijd goed voor kinderen. De zachte liefdevolle energie helpt je eigenwaarde te vergroten en lief te zijn voor jezelf.

Ik hoop dat ze hem mooi vindt en vol trots zal dragen!

Wil jij ook graag iets moois voor je kind?
Stuur me dan een privé berichtje!
Of kijk op www.bizondar.nl

Gisteren had ik een mooi gesprek over schuldgevoel. Een emotie die iedereen wel kent, denk ik. Schuldgevoel zorgt ervoor...
06/06/2026

Gisteren had ik een mooi gesprek over schuldgevoel. Een emotie die iedereen wel kent, denk ik. Schuldgevoel zorgt ervoor dat je ergens stil bij staat, dat je er over nadenkt wat dit voor de ander en voor jou betekend. Het zorgt voor een gevoel van spijt en een kans om het beter te doen.

Maar schuldgevoel is ook een zware energie. Ik hoorde mijn spiritteam zeggen: “waarom doe je jezelf dit aan?” Want als je er goed over nadenkt is schuldgevoel eigenlijk een straf die je jezelf oplegt. Je veroordeelt jezelf om deze emotie te voelen, en hoe lang moet je dit dan voelen? Kan je het ooit goed maken?
Weer hoorde ik mijn spiritteam zeggen dat je niet zo hard voor jezelf moet zijn. Er even bij stil staan, nadenken wat je de volgende keer anders kan doen en soms sorry zeggen omdat je de ander gekwetst kan hebben, is genoeg. Zeker als de ander aangeeft dit niet zo te ervaren, dan hoef je je al helemaal niet schuldig te voelen.
Het leven is een weg. Met allerlei lessen. Ontdek, maak fouten, doe het allemaal. En leer ondertussen wat het universum je wil meegeven.
Maar jezelf straffen met een schuldgevoel is niet nodig. De bron zou nooit zo streng over jou zijn. Dus doe jezelf dit dan ook niet aan..

Ik vond het een hele waardevolle boodschap want schuldgevoel is zo menselijk, het maakt je empathisch, het zorgt ervoor dat je leert. Maar blijf er niet te lang in hangen. Dingen gaan zoals ze gaan, met een reden, om lessen te leren voor degene die gekwetst is en degene die kwetst. Hoe mooi cadeau is dat!

En dan zie ik vandaag de tekst op de kalender.. die het verhaal van gister nog eens bevestigd. Een tekst die gedeeld moet worden!

Oké.. het universum werkt weer bijzonder.. onlangs het besluit gemaakt om het wat rustiger aan te doen qua beurzen. Ik h...
04/06/2026

Oké.. het universum werkt weer bijzonder..
onlangs het besluit gemaakt om het wat rustiger aan te doen qua beurzen. Ik heb het universum gevraagd of ik dit werk überhaupt nog wel moest doen en dat ik eigenlijk liever wat meer vanuit huis zou willen werken als dit toch mijn pad was..

Niet veel later kreeg ik ineens een verzoek voor een luisterkindafstemming en een verzoek om weer armbandjes te mogen maken.. er werd gevraagd om meer informatie over numerologie en via “marktplaats” een vraag of ik haar dochter kon helpen..
Mijn werk had ineens een stagiaire voor het volgende schooljaar, waardoor ik dus toch niet ook op donderdag hoef te werken..

Als ik hierover nadenk sta ik toch weer even perplex.. het universum zorgt voor mij. Het helpt mij om de omstandigheden zo te maken dat ik mijn levensmissie kan uitvoeren. Dat ik tijd en ruimte heb en mag werken op een manier die ik fijn vind..

En zo mocht ik vandaag dus “ineens” één luisterkindafstemming maken, na al een hele tijd er geen 1 meer gedaan te hebben.. ik wist even niet meer hoe ik moest beginnen, maar zodra ik het format had geopend vloeide de woorden er in een rap tempo weer uit.
Ik werd weer meegenomen in een bijzondere omgeving om zo een jonge meid een stem te geven, iets wat ze zelf niet wist uit te spreken maar haar ziel wel wilde delen. We ontmoette haar gids, die haar prachtige beelden liet zien. En het was voor mij weer even thuiskomen. Thuiskomen in datgene wat ik zo graag doe.
Contact maken, woorden geven aan diegene die graag wat willen zeggen maar onze aardse oren niet kunnen horen..

En nu wacht ik weer rustig af, wanneer mijn spiritteam mij nodig heeft om te werken. En welk deel ik mag gebruiken.. ik heb ergens nog een kleine behoefte, maar of die uitkomt, zal alleen de tijd het leren.. ik wacht, rustig..

Vandaag even volop genieten van mn heerlijke tuin! En ondertussen mooi wat spullen op de weggeefhoek zetten.. want alles...
31/05/2026

Vandaag even volop genieten van mn heerlijke tuin! En ondertussen mooi wat spullen op de weggeefhoek zetten.. want alles wat verstopt is in laatjes en toch niet gebruikt gaat worden, kan gewoon weg..
Het levert ruimte in mijn huis op, maar ook in mijn hoofd en lijf.
Het brengt mij steeds dichterbij de rust waar ik zo naar op zoek lijk te zijn..

En ondertussen een meisje blij mogen maken met wat edelsteentjes die haar zullen helpen om de nare energie die zij ervaart, bij haar weg te houden.

Wat voelt het toch goed om dingen weg te geven die ik zelf toch niet meer gebruik maa een ander wel gelukkig maken!

Wat doe jij vandaag?

18/05/2026

Gisteren een hele mooie beurs gehad. Een beurs met allerlei marktkramen erbij! En ondanks dat het weer niet perfect was, is het toch goed bezocht!
Ik heb mooie consulten mogen geven.
Mooie gesprekken gehad die mij ook weer nieuwe inzichten gaven.

Dit keer was het thema “jezelf op 1 zetten”.
Altijd eerst goed voor jezelf zorgen en daarna pas voor een ander..

De dag begon alleen al wat vreemd.. een dood vogeltje achter mijn tafel.. wat wilde die mij nou zeggen.. de betekenis van dit vogeltje was zing, laat je stem horen.. er moet eerst iets stoppen wil er daarna opnieuw geboren kunnen worden..
maar wat moet er dan stoppen.. en waarin moet ik mijn stem meer laten horen..

De laatste paar maanden is het ook op deze pagina wat rustiger en als ik mijn agenda bekijk, is het qua beurzen ook enorm rustig.. de eerstvolgende is pas in september..

Ik heb getwijfeld of ik moet stoppen met beurzen.. iets anders moet doen om mijn stem te laten horen.. maar naar gister en zo’n mooie beurs, weet ik het niet meer..

De conclusie die ik er voor nu maar even uittrek is rust.. eerst goed voor mezelf zorgen, voordat ik weer voor de ander kan zorgen. Alleen voelt dat heel erg dubbel want ik haal zo veel energie uit de gesprekken met anderen. De inzichten die ik geef helpen mij ook vooruit.. en ik word er zo blij van..
het liefste zou ik wat meer mensen bij mij thuis ontvangen, of bij hen thuis.. zodat ik toch door kan gaan met waar ik goed in ben..
De beurzen kosten mij tegenwoordig alleen maar geld, benzine, tafelgeld.. de kosten krijg ik er niet meer uit..
Maar ik hou ervan..
pffff ik twijfel nog wel even door met wat het vogeltje mij wilde vertellen..

Adres

Assen
9406

Openingstijden

Woensdag 13:00 - 21:00
Donderdag 09:00 - 21:00
Vrijdag 09:00 - 21:00
Zaterdag 10:00 - 21:00
Zondag 10:00 - 21:00

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Vera Kaihatu - Bizondar nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen