14/06/2026
Een fantastische verjaardag gehad en ontzettend verwend.
Zoals de meeste van jullie wel weten is vriendschap een thema van mij wat geheeld mag worden. Elk jaar rond mijn verjaardag speelt dat weer op.. ik voel me dan eenzaam..
Dit jaar merkte ik op dat het anders was.. het was helemaal prima zo. Ik nodigde m’n moeder uit en ik wist dat mijn kinderen er zouden zijn en dat was goed.
Samen met de jongste 2 maakte ik een taart en met de oudste ging ik m’n cadeautje shoppen.
Het voelde goed en ik was ontspannen.
Gister appte een vriendin om mij te feliciteren. Door hun omstandigheden heb ik ze niet uitgenodigd en dat vertelde ik haar..
en ineens appte ze terug dat ze gewoon kwamen.
En zo had ik ineens toch een “huis vol”.
Ik kreeg prachtige plantjes met bloemen erin.
(Mijn vader gaf me altijd een bloemetje voor mn verjaardag en in de ochtend merkte ik ineens op dat ik dat toch wel miste)
De bloemen die ik kreeg voelde vertrouwd, het maakte me blij! Mijn zoon had zelfs zelf iets bij elkaar gezocht en daar een prachtige hangmand van gemaakt!
Ik voelde me echt jarig en niet eenzaam!
Zou ik dan toch wat geheeld hebben met de tijd?
Dankjulliewel allemaal dat jullie op je eigen manier hier een steentje aan hebben bijgedraaid, je hebt geen idee wat het voor mij betekende!