29/05/2022
Gisteren had ik een vriendin meegenomen naar een soundhealing: “ The Wanderer “.
Toen ik de muziek voor het eerst hoorde; drong de stem door in elke cel van mijn lichaam. Vooral de tekst van het nummer “Wall” raakte mij diep van binnen. Mijn lichaam gaf een signaal, kippenvel op mijn arm en er rolde een traan over mijn wang.
Om het live te beleven is iets magisch. Het is een combinatie van de locatie, en de muziek. Alles mag er zijn. Je kunt gaan liggen op een yogamat of op een meditatie kussen zitten of gewoon gebruik maken van een stoel.Je kunt zelfs iets delen in de groep.
De keren dat ik ben gegaan ontstaat er een energieveld van liefde en verbinding. Er ontstond ruimte en rust in mijn lichaam.
Overigens was mijn vriendin mij dankbaar dat ik haar had meegenomen.
Elke nieuwe ervaring creëert groei, zelfbewustzijn en inzichten.
Cheyenne