30/03/2022
Lieve volgers,
Inmiddels heeft de eerste wandelsessie plaatsgevonden. “Dit werkt wel écht he”!? Was de reactie en ook ik was blij verrast over de kracht van de natuur als spiegel! Net als bij de paarden houd ik een heilige, veilige ruimte waarbinnen we uitnodigen wat graag gezien wilt worden. Nieuwsgierig, zonder voorkeur, vrij van oordeel, samen naast elkaar op ontdekkingstocht.
Ik biedt een luisterend oor, mijn nabijheid, stilte, deel mijn observatie of stel een verdiepende vraag om te begeleiden in het reflectieproces. Ook als het ongemakkelijk voelt, of zelfs juist als het ongemakkelijk voelt, ruimte om dit welkom te heten en de aanmoediging om erbij te blijven. Buiten met de blik naar binnen opmerkzaam wat gebeurd er in mijn lichaam? Welke emoties of gedachten dienen zich aan? Een manier om jouw onderbewuste te laten spreken, om ruimte te geven aan wat nog onderdrukt, niet gevoeld, erkend of ik onuitgesproken is gebleven. Mijn intuïtie leidt mij vaak naar de kern van een blokkade, die deel ik met de uitnodiging te blijven voelen of het klopt met jouw waarheid. Ik ben de houder van het veld waarin jij je mag herinneren wie jij in essentie bent, een ruimte waar heling kan plaatsvinden 🙏🏻
Dus voor wie het werken met de paarden nog spannend vindt bieden sessies met de natuur als spiegel een prachtig alternatief! Mijn hart word er in ieder geval ontzettend blij van 🌻
Welkom 🙏🏻