Verloskundigen Vita

Verloskundigen Vita Bij Vita kun je terecht voor persoonlijke zorg die bij jou past! Spreekuurlocaties in heel Breda: Belcrum, Centrum, Ypelaar en Heusdenhout.

Bij Vita kun je terecht voor persoonlijke zorg rondom kinderwens, zwangerschap, bevalling en kraambed, zoals jij dat wilt. We hebben avondspreekuren en maken echo's op het inloopspreekuur. Onze praktijk bestaat uit een team van vijf verloskundigen en verlenen verloskundige zorg in heel Breda en omgeving. We staan voor kwaliteit, persoonlijke begeleiding en een fijne samenwerking. Je bent welkom in

onze praktijk als je woont in Breda, Bavel, Ulvenhout, Prinsenbeek, Teteringen, Dorst, Galder, Rijsbergen en Strijbeek. Woon je net buiten de grens van ons werkgebied, bel dan even voor overleg. Tussen het Amphia-ziekenhuis en de praktijken in de regio bestaat een samenwerkingsverband om de continuïteit en de kwaliteit van zorg te bevorderen. Onze praktijk neemt actief deel aan dit samenwerkingsverband.

Als kinderen in een snoepwinkel🍬😅 Blij met ons nieuwe echoapparaat👌😄
18/06/2026

Als kinderen in een snoepwinkel🍬😅
Blij met ons nieuwe echoapparaat👌😄

✨ Maaike 25 jaar verloskundige! ✨Wauw, wat een mijlpaal. Onze Maaike is al meer dan de helft van haar leven verloskundig...
05/06/2026

✨ Maaike 25 jaar verloskundige! ✨

Wauw, wat een mijlpaal. Onze Maaike is al meer dan de helft van haar leven verloskundige! 💕 Al 25 jaar staat ze klaar voor zwangeren, bevallingen en kersverse gezinnen.

Dat hebben we natuurlijk gevierd bij Restaurant Blossom. 🌸 Herkennen jullie deze locatie nog van onze fotoshoot? ☺️📷

En alsof het zo moest zijn, zat er aan de tafel naast ons een cliënt die Maaike bijna 25 jaar geleden heeft begeleid tijdens een bevalling. Wat een bijzonder toeval en een prachtige herinnering aan al die jaren vol mooie ontmoetingen. ✨

Op naar nog veel mooie jaren, Maaike! We zijn trots op je. 🥂💐❤️

teamwork opnaarnogveeljaren

Renske heeft haar echodiploma gehaald! Daar zijn we super trots op! Fijne om even te kijken tijdens het (hartjes)spreeku...
02/06/2026

Renske heeft haar echodiploma gehaald! Daar zijn we super trots op! Fijne om even te kijken tijdens het (hartjes)spreekuur. Gefeliciteerd Renske!🎂

De foto’s van de fotoshoot zijn binnen!🤩📷Zo blij met deze nieuwe beelden van ons én de praktijk. Trots op wat we samen h...
29/04/2026

De foto’s van de fotoshoot zijn binnen!🤩📷
Zo blij met deze nieuwe beelden van ons én de praktijk. Trots op wat we samen hebben opgebouwd en fijn om nu zo mooi vastgelegd te zien. 🤍✨

Wat worden wij altijd blij van het bosje verse bloemen op onze praktijk. Vooral met deze mooie paaskleuren💛Wij wensen ie...
05/04/2026

Wat worden wij altijd blij van het bosje verse bloemen op onze praktijk. Vooral met deze mooie paaskleuren💛

Wij wensen iedereen fijne paasdagen🐣
Liefs Team Vita🥰💚

Bloedafname in het AmphiaJe mag tegenwoordig een afspraak maken voor je bloedafname in het Amphia (en andere Result Labo...
19/03/2026

Bloedafname in het Amphia

Je mag tegenwoordig een afspraak maken voor je bloedafname in het Amphia (en andere Result Laboratorium locaties).📅 Dit scheelt ook in de wachttijd😊

Een afspraak maken kan via:
💻 bloedafname.resultlaboratorium.nl
📞076-6541532

Van 2 maart tot en met 5 april Loopt Iris stage bij Vita. Jullie kennen haar mogelijk al van de cursus Trotse Mama’s! Ze...
23/02/2026

Van 2 maart tot en met 5 april Loopt Iris stage bij Vita. Jullie kennen haar mogelijk al van de cursus Trotse Mama’s! Ze stelt zich graag aan jullie voor:

Hallo lieve aanstaande ouders,

Mijn naam is Iris, ik ben 39 jaar en derdejaars verloskundige in opleiding.
Ik woon in Ulvenhout met mijn man en onze twee dochters, Veere van 10 en Eefje van 8.

Naast mijn opleiding tot verloskundige werk ik al vijftien jaar als toegepast psycholoog en heb ik hierin een eigen bedrijf. Toch heeft de verloskunde altijd een beetje geroepen. Op de middelbare school ben ik zelfs samen met mijn moeder gaan kijken bij de opleiding in Maastricht. Alleen had ik toen niet het juiste schoolprofiel en zou ik in de zomer nog een cursus scheikunde moeten volgen om mee te mogen doen aan de loting.
Die zomer koos ik, heel verstandig natuurlijk, uiteraard voor vakantie met vriendinnen naar Lloret de Mar.
Maar zoals dat gaat, het bloed kruipt waar het niet gaan kan: Drie jaar geleden heb ik besloten het roer om te gooien en alsnog verloskunde te gaan studeren.

Ik vind het een prachtig vak en ervaar het iedere keer weer als een voorrecht om zo dichtbij te mogen zijn in deze bijzondere periode van jullie leven.

Hopelijk tot snel.

Liefs,
Iris

Een preview van de fotoshoot vandaag!🤩 Poses werden aangenomen, knopen terug vastgezet met hechtdraad en mooie zwangeren...
21/02/2026

Een preview van de fotoshoot vandaag!🤩

Poses werden aangenomen, knopen terug vastgezet met hechtdraad en mooie zwangeren straalde als modellen.🤍

Zijn jullie ook benieuwd hoe het eindresultaat eruit gaat zien..?☺️

Vita heeft een nieuwe praktijklocatie bij Huisartsenpraktijk van Hero!🎊 Een fijne, frisse plek waar we cliënten uit Brab...
17/02/2026

Vita heeft een nieuwe praktijklocatie bij Huisartsenpraktijk van Hero!🎊

Een fijne, frisse plek waar we cliënten uit Brabantpark, de Belcrum en omliggende buurten en dorpen mogen ontvangen. En dat in een volledig nieuw pand! 🤍

Wees van harte welkom om je afspraak hier in te plannen. 🌿

📍 Vruchtenlaan 4 Breda

Vandaag neem ik, Jantine, afscheid bij Vita. Na ruim 8 prachtige jaren heb ik besloten om een andere weg in te slaan. Ee...
12/01/2026

Vandaag neem ik, Jantine, afscheid bij Vita. Na ruim 8 prachtige jaren heb ik besloten om een andere weg in te slaan. Een weg die mij meer rust en regelmaat gaat geven. Hoe die weg er precies uit gaat zien dat weet ik nog niet maar ik weet zeker dat er iets moois op mijn pad gaat komen.

Ik ga de verloskunde ontzettend missen, de mooie gesprekken, de enorm sterke moeders, de steunende partners en de eerste huiltjes van nieuw leven. Veel momenten staan in mijn geheugen gegrift, de prachtige, hilarische, liefdevolle maar soms intens verdrietige momenten.

Ik wil al mijn lieve collega’s bedanken, van het Amphia, vanuit alle kraamzorg organisaties en natuurlijk het team van Vita. Het was een fijne samenwerking, ik werd goed ondersteund en er werd voor mij gezorgd.

Ik wil ook alle lieve cliënten bedanken waar ik door de jaren heen voor heb mogen zorgen voor hun vertrouwen in mij!

Dankjewel! En wie weet tot ziens❤️

Adres

Mathenessestraat 61A1
Breda
4834EA

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Verloskundigen Vita nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen