12/06/2026
Maandag begon super leuk, maar ook een beetje spannend voor Sofie. Zij moest een examenopdracht doen en had hiervoor een leuke bingo voorbereid! In tweetallen werd er gestreden om leuke prijzen🏆🏆
Sofie geslaagd en iedereen heeft genoten!
Een hele leuke verrassing op dinsdag! Onze lieve Magda kwam ons een bezoekje brengen omdat zij in de buurt was. Hoe leuk! Het gaat heel goed met haar en iedereen was blij haar weer te zien en te knuffelen🥰
We hebben met de hele groep een flink aantal ROUW-gidsen verwerkt. Er werd weer goed samengewerkt!
Ook hebben we de groep gezellig in oranjesfeer gebracht voor het W.K. dat is begonnen. Bente heeft twee foto's bewerkt waardoor we allemaal heuse profvoetballers zijn geworden⚽️⚽️
We hebben weer een hele gezellig week gehad met elkaar.
We wensen iedereen een heel fijn weekend!