05/06/2026
Het avontuur zit er weer op! Wij willen iedereen bedanken die het team van Fysiotherapie Engels en AD6 op zijn of haar manier hebben gesteund. โค๏ธ๐ซ๐ท
Felix en Corinne hebben de week weer als vrijwilligers doorgebracht op de berg. Binnen het team van Gaby en Yvonne hebben de fietsers minimaal 4 keer en sommige zelfs 5 keer de berg beklommen โฐ๏ธ ๐ด๐ปโโ๏ธ
Helaas geen laatste beklimming met het team vanwege het slechte weer.
Nogmaals dank dat jullie voor dit mooie doel ons hebben gesteund๐ซถ