08/07/2014
Hallo iedereen, een berichtje namens Lynn..
Ik ga mezelf beheerder af maken, want de vragen over geld en extensions trek ik zelf even niet.
Ik weet ook niet hoe dat verder geregeld kan of gaat worden..
Nogmaals sterkte iedereen.
### lynn