02/06/2026
🐒🦁🐘 Wat hebben we vandaag genoten! Samen met een aantal cliënten en begeleiders hebben we een geweldige dag beleefd in Dierentuin Amersfoort.
Een speciale dank aan Plus Tony Haars voor het verzorgen van de heerlijke lunch. Dankzij jullie konden we extra genieten van deze geslaagde dag! 🥪🍎 PLUS Tony Haars