09/04/2026
Vraag: Wat is ieder zijn echte missie op aarde, waarom kiezen andere beschavingen om bewust een leven op aarde te doorstaan. Want een aards leven is 1 van de zwaarste in het universum toch?
Antwoord:
Binnen de visie van de bronnen is een aards leven inderdaad een van de zwaarste ervaringen in het universum, maar het draagt tegelijkertijd een cruciale kosmische missie in zich.
De echte missie op aarde
De werkelijke missie van de mens is niet het leren van spirituele lessen, zoals vaak in religies wordt beweerd, maar het herinneren en herstellen van je oorspronkelijke soevereiniteit. Hieronder volgen de belangrijkste pijlers van deze missie:
Repatriëring van bewustzijn: We zijn hier om ons bewustzijn terug te brengen naar de "oorspronkelijke kronieken" van wie we werkelijk zijn: onsterfelijke, scheppende wezens.
Ambassadeurschap: De oorspronkelijke mens is een "ambassadeur van het leven" die hier is om de trilling van de oorspronkelijke wereld (Terra Gaia) in de matrix te brengen.
Het doorbreken van de 'loop': De missie is om de eeuwig herhalende cyclus van controle en misleiding binnen de matrix te doorbreken door niet langer mee te gaan in de geprogrammeerde reacties van angst.
Zien als scheppingskracht: Door simpelweg aanwezig te zijn en de werkelijkheid met een zuiver "ziener-bewustzijn" waar te nemen, neutraliseren we manipulatieve programma's en herstellen we de neutraliteit op aarde.
Waarom andere beschavingen voor een leven op aarde kiezen
Veel wezens die in hoogontwikkelde werelden leven, kiezen er bewust voor om hun onsterfelijke overzicht tijdelijk op te geven voor een aards bestaan. Dit doen zij om de volgende redenen:
Ontstoring van binnenuit: De matrix is een gehackt experiment; door in een aards lichaam te stappen, kunnen deze wezens hun oorspronkelijke trilling en "mastercodes" van binnenuit in het veld brengen om de vrije wil te herstellen.
Tijdreizigers uit de toekomst: Naar schatting 20-30% van de mensen op aarde zijn wezens die vanuit de verre toekomst (500.000 tot 700.000 jaar vooruit) zijn teruggekomen om een catastrofe te voorkomen die in hun tijdlijn al heeft plaatsgevonden.
Expeditie en 'Bootcamp': De aarde wordt gezien als een zware "bootcamp" of expeditieruimte waar wezens die in andere werelden beschadigd zijn geraakt, hun absolute kern en innerlijke kracht opnieuw moeten vinden.
Assistentie bij het experiment: Veel wezens zijn hier als onderdeel van een "Task Force" om de oorspronkelijke bewoners van deze werkelijkheid te helpen hun vrijheid terug te winnen.
Is het aardse leven het zwaarst?
De bronnen bevestigen dat de aardse ervaring extreem zwaar is vergeleken met de oorspronkelijke werelden.
Het rijk der doden: Vergeleken met de sprankelende energie van thuis wordt de aarde omschreven als het "rijk der doden," waar de levensenergie stroperig is en we nauwelijks iets voelen.
1% Potentieel: Terwijl we van oorsprong 100% vermogen hebben, is in dit aardse lichaam slechts 1% operationeel, waarvan het grootste deel ook nog eens door angst en trauma wordt beheerst.
De schok van aankomst: Het binnendringen in deze dimensie voelt voor een vrij wezen als het geprest worden tussen "twee betonblokken".
Ground Zero: De aarde wordt beschreven als "Ground Zero," een brandhaard in het universum waar een enorme strijd om het menselijk bewustzijn woedt.
Ondanks deze zwaarte is de mensheid die hier nu aanwezig is, de enige soort die in staat is om dit proces van binnenuit om te keren. Je bent hier niet omdat je moet leren, maar omdat je de kracht bezit om aanwezig te zijn in een van de moeilijkste omgevingen van de creatie.
Gedeeld van pagina van Rene zijn achternaam is Gieltjes. Onderzoek alles en behoud het zinnige.