Goed te pas Massage & WelZijn

Goed te pas Massage & WelZijn HSP-, Healing-, Buik-, Zwangerschaps-, Rug- en Gezichtsmassages én Klank en Ontspanning, voor vrouwen ♥️ Alleen op afspraak.

23/05/2026

Op 21 juni om 10 uur geven we weer een pilates en klankschalen sessie, locatie in Holten.

Opgave bij Jennifer Kuijlen van personal pilates boutique

18/05/2026

Afgelopen weekend gaven Jennifer en ik onze allereerste Pilates & Klank les 🙏
Een bijzondere samenwerking waarin inspanning en ontspanning op een hele natuurlijke manier samenkwamen.

Jennifer kwam met dit mooie idee en verzorgde de pilatesles. Tijdens de oefeningen werden de deelnemers begeleid door de zachte, rustgevende klanken van een klankschaal. De les eindigde met een kwartier volledige ontspanning tijdens een fijne klankreis met klankschalen 💤

Wat was het bijzonder om te ervaren hoe goed deze combinatie werkte. Door eerst bewust te bewegen en daarna diep te ontspannen, leek het lichaam nog makkelijker los te kunnen laten. Ook wij voelden hoe fijn en kloppend deze combinatie was 💛

De reacties van de deelnemers waren hartverwarmend:
“Dit smaakt naar meer”
“Normaal kan ik me niet ontspannen, nu kon ik me echt overgeven”
“Ik was echt even weg”

Precies dát maakt deze combinatie zo waardevol. Even uit het hoofd, terug in het lichaam. Ruimte voelen. Zachtheid ervaren. Ontspannen zonder iets te hoeven.

En hoe fijn dat we dit mochten doen in de warme en rustige ruimte van Fysio Feike ✨

Voor ons voelt dit absoluut goed… dus deze mooie eerste ervaring krijgt zeker een vervolg 😊
Voel je welkom om een volgende keer mee te komen ervaren.





05/05/2026

Soms zit ontspanning in iets heel eenvoudigs 😊

Sinds kort staat er een schommelbank in onze tuin, met uitzicht over de weilanden én het bos.

Het zachte wiegen van de schommelbank voelt als een natuurlijk ritme… alsof mijn lichaam vanzelf vertraagt en tot rust komt. Even niets moeten, alleen maar zijn. 🤍

Dat wiegende, rustgevende ritme neem ik ook mee in mijn massages. Zachte bewegingen die je helpen om spanning los te laten en dieper te zakken in jezelf. De verstilling die hier op de schommelbank ontstaat, is precies wat ik je met mijn massages of klankreizen ook wil laten ervaren.

Voel je welkom om het zelf te komen ervaren.

Gun jezelf die zachtheid.💜

Bij Goed te Pas – en in mijn eigen leven – voel ik steeds weer hoe waardevol aandacht en vertraging zijn. Het paasvuur l...
04/04/2026

Bij Goed te Pas – en in mijn eigen leven – voel ik steeds weer hoe waardevol aandacht en vertraging zijn. Het paasvuur laat dat zo mooi zien.

Vanaf januari wordt er in hout verzameld. Zorgzaam, met aandacht, door mensen die op de achtergrond iets groots bouwen. Langzaam groeit niet alleen de boake, maar ook de verbondenheid. Iedereen haakt aan in zijn of haar eigen tempo — en dat is genoeg.

In de laatste week verandert alles. Dan komt zo'n beetje de hele gemeenschap samen. Tak voor tak wordt de boake opgebouwd. Zonder haast. Met elkaar. 🔥
De roosjes voor in de boake worden gevouwen, er wordt koffie gezet én is ruimte om gewoon even te zijn. ☕🤍

Dat is noaberschap: omzien naar elkaar, meebewegen, aanwezig zijn. Voor mij weerspiegelt dit precies de waarden van Goed te Pas:
• WelZijn dat groeit in verbinding.
• Verstilling die ontstaat door samen doen.
• Aandacht die niet gevraagd hoeft te worden, maar vanzelf wordt gegeven.

Voel je welkom.
Gun jezelf rust. 🤍

28/03/2026

Na een HSP+ massage hoor ik het zo vaak: “Het stroomt weer… ik ben helemaal warm… mijn hoofd voelt zoveel lichter.”
Ik vind het zó prachtig om te zien wat een moment van echte ontspanning kan doen. 🙏

De energie die weer door je lijf stroomt. Ruimte in je hoofd. Adem die vanzelf dieper wordt.
Dat is precies waar ik het voor doe — die kleine wondertjes van ontspanning en verstilling ✨

Wie wil dat nou niet?

Gun jezelf dat ook. Voel je welkom.

17/03/2026

𝕀𝕜 𝕓𝕖𝕟 𝕓𝕖𝕘𝕠𝕟𝕟𝕖𝕟 𝕞𝕖𝕥 𝕘𝕖𝕝𝕦𝕜𝕤𝕞𝕠𝕞𝕖𝕟𝕥𝕛𝕖𝕤 𝕦𝕚𝕥𝕡𝕒𝕜𝕜𝕖𝕟 🤍

Vorig jaar maart startte ik met een eenvoudige lege pot.
Kleine geluksmomentjes schreef ik op en gingen in de pot.
Iets wat me raakte. Iets moois. Iets wat bleef hangen.

En nu… bijna een jaar later…
mag ik ze weer openen.
Briefje voor briefje.
En wat gebeurt er dan?
Een glimlach.
Een oh ja… dat was mooi.
Herinneringen die ineens weer tot leven komen.

Het gaat me niet eens om het aantal.
Maar om het voelen: er was zoveel.

Geluk blijkt vaak stil te zijn.
Klein.
En pas echt zichtbaar als je er aandacht aan geeft 🌿

Misschien is dit ook een uitnodiging.
Om jouw geluksmomentjes niet voorbij te laten gaan.
Maar ze te verzamelen.
En later… met zachtheid weer uitpakken ✨

Gun jezelf dat moment.
Hier mag je even zijn 🤍

Vandaag sta ik stil bij wat aandacht eigenlijk zichtbaar maakt.Niet door te praten. Maar door te voelen en te vertragen....
03/03/2026

Vandaag sta ik stil bij wat aandacht eigenlijk zichtbaar maakt.

Niet door te praten. Maar door te voelen en te vertragen. En door met volle aanwezigheid bij iemand te zijn.

Tijdens een massage zie ik het vaak gebeuren.
Eerst nog wat spanning. Misschien wat controle. En dan… verzachting. De adem wordt rustiger. Het lichaam zakt. Er ontstaat ruimte.

Klanten vertellen na afloop:
"Ik voel me gedragen."
"Dit voelt als vroeger… in de armen van mijn moeder."
"Ik voel me geborgen en veilig."

Dat is wat aandacht kan doen 💜

Niet alleen bij één specifieke massage van Goed te Pas. Maar in elke aanraking waarin je echt gezien en gevoeld wordt. Waar niets hoeft. Waar je niet sterk hoeft te zijn. Waar je simpelweg mag ontvangen.

Aandacht maakt zichtbaar waar je misschien al zo lang naar verlangt:
-Veiligheid
-Ontspanning
-Verstilling

En juist als je veel voelt, veel geeft, veel draagt…
Hoe is het dan om zelf even gedragen te worden?

Gun jezelf die zachte bedding.
Je bent welkom. 🌿

14/02/2026

Soms zit geluk in kleine, praktische dingen ❤️

Al een poosje merkte ik een klein detail op dat mijn aandacht steeds even trok.
Het snoer van de massagetafel. Geen groot probleem, ik struikelde er niet over, maar in een ruimte waar ontspanning, aandacht en verstilling zo belangrijk zijn, voelde het toch als een kleine hindernis.

En toen was daar mijn partner. Mijn eigen handyman 🛠️

Met zorg en toewijding maakte hij een stopcontact in de vloer. Zo mooi en rustig weggewerkt. Ik kan er drie snoeren in kwijt én… wanneer ik een groepsklankreis geef en de tafel aan de kant staat, kan ik het stopcontact netjes afdekken. Je ziet er praktisch niets van. Rust voor het oog, ruimte om te zakken.

Vandaag, op Valentijnsdag, voelt dit extra bijzonder 🤍

Liefde zit voor mij niet alleen in bloemen of woorden, maar juist in dit soort aandacht. In meedenken. In iets maken waardoor mijn werk nog zachter en rustiger kan voelen.
Hoe tof is dat? ✨

Elke keer als ik de ruimte binnenstap, voel ik dankbaarheid. Blij met deze oplossing. Blij met hoe het klopt. En vooral: zó blij met zo’n superhandige, liefdevolle partner.

En het herinnert me eraan hoe belangrijk die kleine aanpassingen zijn. Hoe praktische zorg bijdraagt aan ontspanning. Aan echt kunnen aankomen, zonder afleiding.

Gun jezelf rust.
En koester de mensen die met liefde met je meebouwen 🌿

𝐒𝐨𝐦𝐬 𝐳𝐢𝐭 𝐠𝐞𝐥𝐮𝐤 𝐢𝐧 𝐢𝐞𝐭𝐬 𝐡𝐞𝐞𝐥 𝐤𝐥𝐞𝐢𝐧𝐬 💙 𝐎𝐟 𝐞𝐢𝐠𝐞𝐧𝐥𝐢𝐣𝐤… 𝐢𝐞𝐭𝐬 𝐡éé𝐥 𝐠𝐫𝐨𝐨𝐭𝐬 😄Vandaag liep ik nietsvermoedend door het huisen daa...
19/01/2026

𝐒𝐨𝐦𝐬 𝐳𝐢𝐭 𝐠𝐞𝐥𝐮𝐤 𝐢𝐧 𝐢𝐞𝐭𝐬 𝐡𝐞𝐞𝐥 𝐤𝐥𝐞𝐢𝐧𝐬 💙
𝐎𝐟 𝐞𝐢𝐠𝐞𝐧𝐥𝐢𝐣𝐤… 𝐢𝐞𝐭𝐬 𝐡éé𝐥 𝐠𝐫𝐨𝐨𝐭𝐬 😄

Vandaag liep ik nietsvermoedend door het huis
en daar stonden ze ineens:
blauwe Cookiemonster-pantoffels, maatje 46.
Van mijn zoon.

En ja…
daar werd ik dus oprecht blij van.
Juist vandaag. Juist nu.
Blue Monday wordt vaak een beetje zwaar gemaakt.
Maar misschien mogen we ‘m ook licht houden.

Kijken naar wat er wél is.
Een onverwachte glimlach.
Een speels detail.
Een moment dat je even uit je hoofd haalt en in je hart brengt.
Misschien is dat ook aandacht.
Niet groots of perfect.
Maar gewoon… zien wat je raakt 😊

Waar werd jij vandaag even blij van?

Gun jezelf dat moment.
Hier mag je vertragen 💙

Soms brengt de natuur precies wat we nodig hebben ❄️😊Inmiddels is de sneeuw alweer verdwenen. Het wit is gesmolten, de w...
14/01/2026

Soms brengt de natuur precies wat we nodig hebben ❄️😊

Inmiddels is de sneeuw alweer verdwenen. Het wit is gesmolten, de wereld klinkt weer wat luider. Maar dat moment… dat blijft.

De toegangsweg naar de praktijk was nog net begaanbaar. Sneeuwduinen hadden zich gevormd door het stuifsneeuw; zacht en krachtig tegelijk. Alsof de tijd even pauze nam.

Ik stond daar en keek. Die diepe rust. De verstilling die je niet hoeft te zoeken, maar die je zomaar vindt wanneer je echt aanwezig bent 🤍

Een klant kwam lopend door de sneeuw. Met koude wangen en een glimlach. Ze zei: “Heerlijk dat lopen in de sneeuw, het geeft me rust.”
Zo puur. Zo raak. Precies dat wat sneeuw kan doen: vertragen, verzachten, je laten landen.

Aankomen in je lijf. In dit moment. In alles wat er al is.
Van daaruit mag het verder ontstaan 🌿

De sneeuw is weg, maar de rust die mogen we meenemen.
Gewoon, stap voor stap.

Gun jezelf dat moment van aandacht.
Voel je welkom ✨

Adres

Kwintenweg 2
Holten
7451PE

Openingstijden

Maandag 09:30 - 17:00
Dinsdag 09:30 - 22:00
Woensdag 09:30 - 22:00
Donderdag 09:30 - 22:00
Vrijdag 13:30 - 22:00

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Goed te pas Massage & WelZijn nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Goed te pas Massage & WelZijn:

Delen