19/06/2026
Wat was het vandaag genieten bij Herbergier Leimuiden!
Ondanks de tropische temperaturen lieten we ons beweegmoment niet in het water vallen. Onze activiteitenbegeleider bedacht een creatieve en verfrissende manier om te bewegen met behulp van water. Op een rustige manier werkten we aan de motoriek en inzicht, terwijl er volop ruimte was voor ontspanning en plezier.
Na alle inspanning hebben we heerlijk buiten geluncht. Op het menu stonden verse poffertjes, een boterham en een smakelijke fruitsalade. 🍓🍈🥝
Vanmiddag sloten we de dag gezellig af met een borrel in de tuin. Onder het genot van een hapje, een drankje en fijne gesprekken genoten we samen van het mooie weer. ☀️🍹