10/04/2026
Over verbinding
Het avontuur waar ik 16 maart aan ben begonnen hebben een reden.
De ontwikkeling erheen, het onderweg zijn en het antwoord staan beschreven in onderstaande 2 blogs.
Blogs:
Www.ophelie.nl/inspiratie/3107793_onderweg
Www.ophelie.nl/inspiratie/3110822_antwoord
Op Polarsteps schrijf ik dagelijks:
Www.polarsteps.com/mirandaroijakkers
Waarom schrijf ik hierover ook iets op mijn zakelijke pagina?
Natuurlijk is het mij bekend dat veel mensen zich niet (voldoende) verbonden voelen met hun lichaam.
Teveel in je hoofd, te weinig in je lichaam helpt je niet.
Het haalt je van jezelf weg.
Je lichaam is je raadgever, deze vertelt hoe het met je gaat, mentaal en fysiek, en wat goed en vaak vooral niet goed voor je is.
Wanneer ik terug kom is nog onbekend, dát ik terug kom is zeker 🙏🏼❤️
Luister eens naar wat jouw lichaam je vertelt, hoe het met jou gaat.
Als je begeleiding nodig hebt kan en wil er voor je zijn.
Kijk eens op www.ophelie.nl waar de voorkeur naar uit gaat en laat het me weten.
Liefs Miranda