16/03/2020
Lieve klant,
Als gevolg van het Corona virus zijn wij genoodzaakt de kapsalon sowieso tot en met 6 april te sluiten. Wij hebben uw en onze gezondheid hoog in het vaandel staan en volgen daarom het advies van de kappersbrancheorganisatie en de maatregelen van de overheid.
Als u op dit moment een afspraak gepland heeft staan dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
We hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn, in goede gezondheid!
Dianne Timmerhuis