01/05/2026
Het voorjaar 🌷 is begonnen en dat betekent dat we genieten op de Wilhelminahoeve van alles wat groeit en bloeit! Onze eendenkuikens zijn uit het ei gekropen! We raken niet uitgekeken op die 5 kleine 🐣 gele bolletjes 🥰 Ook de lammetjes 🐑 worden dagelijks bezocht en kunnen we uren naar kijken 👀
Muziek mocht ook niet ontbreken deze maand! Ben de Banjoman 🎶 maakte weer een onvergetelijke indruk en ook de Kloosterzangers 🎵 brachten weer een indrukwekkend repertoire ten gehore! En wie denkt dat we rustig toekijken heeft het mis! Er werd gedanst 💃 en ook de polonaise mocht niet ontbreken!
De paashaas en kuikens 🐥 waren ook dit jaar weer slordig met gouden eieren, dus werd er gezocht rondom de Hoeve! Met Pasen genoten we van een heerlijk ontbijt verzorgd door de Piramide!
Ook trokken we er weer op uit! Naar Lauwersoog, eindje rijden en op bezoek bij ‘ de Boer’ om te zien dat de koeien 🐄 naar buiten gingen! Genieten 😊…
Hoogtepunt was het bezoek van de Koninklijke familie op de Hoeve! Op terugweg van Dokkum schoten ze nog even aan. De rode loper lag uit en we waren diep onder de indruk. Eén fantastische dag met leuke Koningsspelen!
De foto’s spreken voor zich!!!
Wist u dat wij weer plekjes vrij hebben op onze dagbesteding? Wilt u of kent u iemand die ook wil genieten van alles wat we doen op de Wilhelminahoeve? Bel gerust, mail of stuur een berichtje!