13/04/2026
⭐⭐⭐⭐⭐Het is bijzonder hoe het mogelijk is om in 6 weken tijd minder stress te ervaren. Ans is een geweldig persoon, vrolijk, rustig, legt alles duidelijk uit en neemt alle tijd. Er is altijd begrip, waardoor je jezelf op je gemak voelt en open staat om het eens anders te gaan proberen. Ook de appjes die je gedurende de week ontvangt, herinneren je eraan dat je moet blijven oefenen en daardoor beter stilstaat bij wat je doet. De training heeft voor mij het verschil gemaakt, van hoe ik voor de training was en nu. Ik zou dit iedereen toewensen! En ga dan ook zeker door de vervolgtraining en het jaarprogramma. - M.