17/05/2024
HOGE ATLAS GEBERGTE MAROKKO
Meer dan 12 jaar geleden ging ik alleen voor de eerste keer naar Marokko. Ik zocht rust door de onrust en alles wat PTSS met me verder deed. De mooie cultuur, het fysiek dieper gaan, de vriendelijke mensen, de stilte van de bergen en de authentieke berberdorpjes deden me goed. Toen en daar werd het idee geboren om daar wandelretraites te organiseren. Inmiddels ga ik ,vaak 2 keer per jaar, met een mooie groep mensen die op zoek zijn naar antwoorden, innerlijke rust, levensvragen en heling. Het geeft veel voldoening om te zien hoe mensen bewust worden van de kracht van de stilte en ze te zien groeien door de oefeningen en de groepsdynamiek. Een programma waarbij genieten een belangrijk onderdeel is en het inzetten van de persoonlijke hulpvraag al voor de reis begint. Meer dan 20 jaar ervaring als coach, trainer en therapeut maar vooral ook de eigen levenslessen bieden je de professionele ondersteuning die nodig kan zijn.
Wil jij een grote stap zetten in je proces? Ik nodig je graag uit om de volgende retraite in mei a.s. mee te gaan.
Met warme groet, Rens
ps: de foto in mijn praktijkruimte geeft me elke dag weer mooie herinneringen en energie.
Geluk is voor een groot gedeelte maakbaar,
Enjoy life, its yours
Wandelretraite Marokko in de Hoge Atlas. Heb je behoefte aan bezinning?Spelen er belangrijke levensvragen voor jou? Zit je in een traject, b.v. burnout, waarin je deze wandelretraite verder kan helpen?Heb je behoefte aan mentale ontspanning en rust in je hoofd? Ga je mee om te wandelen in een inspir...