Osteopathie Praktijk Wendy Kriek

Osteopathie Praktijk Wendy Kriek Osteopathie Praktijk Wendy Kriek. Nieuweweg 34
3251 AT Stellendam. voor meer informatie bezoek ook

Osteopathie Praktijk Wendy Kriek is een praktijk in osteopathie gevestigd in Stellendam. Osteopathie is een manuele geneeswijze die door een 3 tal onderzoeken de oorzaak
van de klachten tracht te vinden en deze te behandelen. Osteopathie onderzoekt de patiënt in zijn
geheel en concentreert zicht op de oorzaak van de klacht.

Mooie woning te koop!
24/11/2025

Mooie woning te koop!

SNEAK PREVIEW 👀

Deze woning in Stellendam komt binnenkort bij ons in de verkoop.

Deze woning heeft de volgende kenmerken:
- Zeer ruime garage met bergzolder;
- 10 zonnepanelen;
- 367m2 eigen grond;
- Royale oprit voor meerdere voertuigen.

➡️ Prijsrange: € 595.000,- tot € 645.000,-

Bent u op zoek naar een nieuw thuis? Ontdek uw droomhuis nog voor de rest van de wereld het ziet! Sluit u vandaag nog aan bij ons gratis preview membership en geniet van de exclusieve voordelen. Als lid ontvangt u als eerste Sneak Previews van het nieuwste woningaanbod, direct op uw telefoon via WhatsApp.

Schrijf u nu gratis in voor onze Sneak Preview!

📱 https://www.mijnwoning.site/kwmakelaars.nl/sneak-preview-inschrijven

Wilt u meer weten over deze woning dat binnenkort bij ons in de verkoop komt? Neem dan snel contact met ons op.

📞 0187218008
📧 [email protected]

1 maart is onze Kim geboren.Alles gaat goed, we genieten volop van onze dochter en zusje!
10/03/2023

1 maart is onze Kim geboren.
Alles gaat goed, we genieten volop van onze dochter en zusje!

19/12/2021

WIJ BLIJVEN OPEN!

Tijdens deze lockdown mag onze praktijk OPEN blijven. Wij vallen onder de medische contactberoepen die vallen onder de wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (WKKGZ).

Alle afspraken die gemaakt zijn kunnen gewoon doorgaan.

Vanzelfsprekend blijft u bij klachten / quarantaine verplichting thuis en nemen wij onze hygiëne maatregelen.

Groet
Wim, Axel en Wendy

WELKOM LIEVE JONAH!Op 05-08-2021 is onze collega Wim Jans troste papa geworden van deze knappe zoon.De nieuwe familie ma...
11/08/2021

WELKOM LIEVE JONAH!

Op 05-08-2021 is onze collega Wim Jans troste papa geworden van deze knappe zoon.

De nieuwe familie maakt het goed en geniet nog even verder van hun kleine man en hun verlof!

Delen mag!!
12/04/2021

Delen mag!!

Ondernemersvereniging Stellendam; wij gaan je de komende weken de bedrijven aan je voorstellen die deze vereniging steunen, dankzij deze ondernemers kunnen wij evenementen organiseren, leuke acties opzetten, allemaal voor jullie!

Bij deze praktijk kun je terecht voor vele lichamelijk klachten, denk aan rug-, nek- of schouderklachten. Ook mensen met buikklachten of hoofdpijn zien de osteopaten voorbijkomen. Ook behandelt deze praktijk vele baby's en kinderen met uiteenlopende klachten zoals overmatig huilen, reflux en krampjes.

De praktijk ziet dus patiënten van 0 tot 99 jaar en heeft in de afgelopen jaren al veel patiënten met hun klachten mogen helpen.

Osteopathie Praktijk Wendy Kriek bestaat sinds 2012. Wendy is alleen gestart in een praktijkruimte in Stellendam en Hellevoetsluis. Inmiddels bestaat de praktijk uit 3 osteopaten: Wendy, Wim en Axel. Zij hebben elk hun eigen specialisme en werken op 3 verschillende locaties in Stellendam (2) en Hellevoetsluis (1). Daarnaast hebben ze veel samenwerkingen met fysiotherapeuten, kindercoaches, podologen en diverse andere therapeuten. De samenwerking met andere disciplines vindt de praktijk belangrijk.

Alles om ervoor te zorgen dat de patiënt geen klachten meer heeft!

Wendy is super trost op haar praktijk én op haar collega's die keihard werken om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Met elkaar vormen ze een topteam met top resultaten.

Voor meer informatie bekijk de website:
www.osteopathiepraktijkwendykriek.nl
Ook op facebook & Instagram is de praktijk actief:
Osteopathie Praktijk Wendy Kriek
https://www.instagram.com/osteopathiewendykriek/

Heb je vragen, of zou ergens meer over willen weten, dan kan je altijd mailen naar:
[email protected]

Ja ja mannen, wij vrouwen kunnen andere klachten hebben dan jullie. Nu denken de meesten die dit lezen waarschijnlijk al...
25/03/2021

Ja ja mannen, wij vrouwen kunnen andere klachten hebben dan jullie. Nu denken de meesten die dit lezen waarschijnlijk als eerste aan de menstruatieklachten. Dat klopt en zien we ook terug in onze praktijk, maar er zijn ook andere klachten die bij vrouwen anders zijn dan bij mannen.

Denk aan problemen tijdens of na een zwangerschap. Een voorbeeld is een heftige bevalling of verzakkingen van de blaas of de baarmoeder. Of zelfs door een verwijdering van de baarmoeder.

Deze problemen geven klachten, maar kunnen ook oorzaken zijn van een bekkenprobleem of lage rug klachten.

Ook incontinetie (urine verlies), overgangklachten en stress gerelateerde klachten komen bij ons in de praktijk bij vrouwen veel vaker voor dan bij mannen.

Had jij klachten tijdens of na je zwangerschap?

Als osteopaat zijn we natuurlijk geen voedingsdeskundige, maar we zien natuurlijk wel dat voeding een hele belangrijke r...
23/03/2021

Als osteopaat zijn we natuurlijk geen voedingsdeskundige, maar we zien natuurlijk wel dat voeding een hele belangrijke rol speelt in de oorzaak van sommige klachten.

Vaak komt er in de behandeling een stukje persoonlijk voedingsadvies voorbij die passend is bij jouw klacht. Dit advies kan dus voor iedereen anders zijn, maar het is wel leuk om een voorbeeld te noemen.

Zo zien we regelmatig kinderen met ontlastingproblemen of buikpijnen. Soms kan een van de mede-oorzaken het suikergebruik zijn.

Wanneer ik bij kinderen in de praktijk naar het voedingsschema vraag, antwoorden ouders vaak met "gewoon"of "normaal".

Ontbijt: Boterham hagelslag/jam (vaak een witte boterham, als het brood bruin is dan graag zonder korstjes).
Tussendoor: koekje of fruit
Lunch: beker fruitdrank/melk, 2 boterhammen: 1 met zoet en 1 met hartig.
Terug van school: wat lekkers (omdat er de hele dag is gewerkt)
Avondeten: aardappel (bij geluk), een beetje groente en vlees en we mogen het toetje niet vergeten
Bij de koffie van papa en mama hoort natuurlijk nog een koekje want anders is het wel een beetje zielig voor de kleine.

Qua drinken hoor ik vaak water met een klein beetje siroop voor de smaak want ja... water is ook maar saai. In de avond soms nog een glaasje prik.

We willen je iets meegeven om over na te denken:

Vind jij dit ook een normaal voedingsschema of denk jij ook dat de darm wat minder suiker prettig zou vinden? Dat de darm beter zou functioneren met voldoende vezels, goede vetten en meer vocht (water). Denk jij ook dat dit voedingsschema een mede-oorzaak kan zijn van de buikpijnen/ontlastingprobleem bij deze kleine?

De behandeling van een baby is iets anders opgebouwd dan de behandeling van een volwassene.We starten wel met de anamnes...
18/03/2021

De behandeling van een baby is iets anders opgebouwd dan de behandeling van een volwassene.

We starten wel met de anamnese ( vragen over het medisch verleden). Van een baby is, in principe, dat medisch verleden nog niet zo lang. In de anamnese komen wel andere onderwerpen voorbij dan bij volwassen. Vragen als:
1. hoe is de zwangerschap verlopen?
2. hoe ging de bevalling?
3. hoe ging het met de kleine direct na de bevalling?
4. hoe heeft de kleine gereageerd op zijn inentingen?
5. welke voeding krijg hij/zij en hoe verloopt de voeding?
6. zijn er darmkrampjes?
7. hoe is de ontlasting?
8. Is er last van reflux?
En ga zo maar verder.

Uit al deze vragen krijgen wij al een idee over de oorzaak van de klacht en of we hier iets mee kunnen doen.

Vervolgens gaan we een lichamelijk onderzoek starten bij de kleine en gaan we in het volledige lijfje op zoek naar mobiliteitsverliezen. De mobiliteitsverliezen die wij vinden kunnen ( via diverse systemen) invloed hebben op de klacht waarmee de kleine binnen komt. De mobiliteitsverliezen proberen we met onze technieken op te lossen.

De behandeling bij een baby bestaat ook uit een gedeelte inzicht en advies. We geven altijd veel uitleg over de normale ontwikkeling van de kleine en leggen uit waarom de kleine bepaalt gedrag laat zien. Zo kun jij je kleintje ook wat beter gaan begrijpen en hem hulp bieden waar nodig.

We streven ernaar om na een aantal behandelingen resultaat te hebben.

Is er iets dat je nog wil weten rondom het behandelen van baby's? Dan kunnen we daar ook onze expertise over delen.

Hoeveel patiënten behandel je op een dag? Dit is een vraag die wij regelmatig krijgen. Dit is voor elke osteopaat of ost...
16/03/2021

Hoeveel patiënten behandel je op een dag? Dit is een vraag die wij regelmatig krijgen. Dit is voor elke osteopaat of osteopathiepraktijk anders. Iedereen geeft daar een eigen invulling aan. Dat heeft natuurlijk te maken met hoeveel uur iemand werkt en hoe veel tijd de osteopaat inplant voor zijn patiënt.

Wij zien in de praktijk gemiddeld 8-10 patiënten op een dag. We plannen voor elke patiënten 45-60 min per consult dit om goed te tijd te nemen voor de klachten en zelf ook na elke patient even op adem te komen en rustig aan de volgende patient te beginnen.

Soms zien wij een paar baby's achter elkaar die veel huilen of soms een aantal mannelijke patiënten van meer dan 2.00m en 110kg waarbij er een onderste rugwervel vast zit. Beide patiëntengroepen helpen wij met heel veel plezier, maar zoals je je kunt voorstellen is een korte adempauze dan echt wel wenselijk.

We hebben geen kantoorbaan, maar zijn fysiek bezig en dat vraagt logischerwijs ook iets van je lichaam.

Heb jij mentaal of fysiek werk?

Wij werken als osteopaat regelmatig samen met fysiotherapeuten. De bedoeling van een samenwerking is een gemeenschappeli...
11/03/2021

Wij werken als osteopaat regelmatig samen met fysiotherapeuten.

De bedoeling van een samenwerking is een gemeenschappelijk doel. Dat doel moeten we allemaal hebben als therapeuten. Dit is natuurlijk dat onze patiënt klachtenvrij wordt.

Wanneer dit doel met je eigen therapie niet haalbaar of niet volledig haalbaar is, zijn wij van mening hulp van andere therapeuten in te schakelen.

Zo zien wij zeer regelmatig erg zwakke spieren, als gevolg van langdurige klachten, en hierdoor te weinig beweging. Wanneer we de pijn dan weg hebben, is het van belang de spieren sterk te maken om terugval te voorkomen. Dan schakelen we regelmatig een fysiotherapeut in om dit voor elkaar te krijgen. Maar ook in geval van een spierscheur of herstel na een operatie is samenwerking met een fysio van het allergrootste belang.

Op b***t van de fysio schakelen zij ons ook regelmatig in. Bij bijvoorbeeld een behandeling van een rugklacht die maar niet beter wordt of een migraine waar ze geen greep op krijgen. Of bij klachten tijdens of na zwangerschap.

We hopen dat meerdere disciplines samenwerkingen aandurven en dat elke therapie zijn of haar werkgrenzen DURFT aan te geven. Dat ze zich hiervoor niet schamen. De patiënt staat voorop en de juiste hulp is nodig, in welke vorm dan ook.

Hoe vind jij het dat wij zo samenwerken?

Adres

Nieuweweg 34
Stellendam
3251AT

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Osteopathie Praktijk Wendy Kriek nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen