05/02/2025
De aftrap van de GNM in 2025! We starten 15 maart weer met een 4 daagse training Germaanse Geneeskunde, de psychologie achter ziekte(symptomen).
De wetmatigheid van oorzaak-gevolg is altijd van toepassing. Wil je de daadwerkelijk échte oorzaak van klachten leren en begrijpen? Dat kan!
Tijd voor eigenaarschap over je eigen gezondheid 🙏🏻😊 Leer de GNM kennen zolang je gezond bent (het draagt ook bij aan begrip en herstel als je ziek bent).
Rico op het Veld
www.leergermaansegeneeskunde.nl
PS zou je meer informatie willen?
Je kunt me altijd bellen: 06-18139204 of Whatsappe📞