21/07/2023
Hallo allemaal.
Wij krijgen veel vragen binnen over onze opvang. Dus vandaar even een berichtje van onze kant. Wij zijn helaas gestopt met onze opvang dit ivm gezondheid en al het gedoe rondom ons huis. Dit vergt zoveel van ons dat we hebben besloten dat het genoeg is geweest.. Wel mogen mensen altijd contact opnemen als ze vragen hebben etc. We hopen jullie zo voldoende geรฏnformeerd te hebben. We hebben het altijd met veel plezier en vreugde gedaan. Maar het houd ooit op. We zijn onwijs blij met alle steun die van iedereen hebben gehad al die jaren. En zullen het ook nooit vergeten, maar soms moet je moeilijke keuzes maken. We hopen op jullie begrip.
Met vriendelijke groeten,
Dieta en Hennie Kruizinga