19/12/2020
Lieve allemaal,
Graag stuur ik jullie zo tegen het einde van het jaar nog een update over hoe het met me gaat.
Deze week heb ik contact gehad met de dokter uit Rotterdam. Ze zijn erg tevreden hoe ik de behandelingen heb doorstaan en ook de resultaten zijn goed. Daarnaast vinden ze dat ik fysiek in goede conditie ben naar omstandigheden. Goede berichten dus!
Van de onderhoudschemo heb ik gelukkig ook weinig bijwerkingen. Ik zou zelf weer heel graag aan de slag gaan, maar helaas raden ze dit sterk af in verband met het coronavirus. Mijn weerstand is nog laag en mijn lichaam maakt nog niet goed antilichamen aan. Ik hoop dus dat ik, nadat ik het vaccin heb gehad, weer kan starten. Zeker omdat ik mijn trouwe klanten heel erg mis en ik inmiddels alweer meer dan een jaar gesloten ben.
Ik wil normaals iedereen bedanken voor de steun, kaartjes, bloemen en berichtjes. Het heeft me echt veel geholpen om deze moeilijke tijd door te komen.
En natuurlijk wens ik voor nu iedereen een hele fijne kerst en een mooi en gezond 2021! Ik hoop jullie snel weer te zien.
Lieve groetjes,
Rosita