JY&ik natuurlijk

JY&ik natuurlijk Zwangerschapscoaching, natuurlijke kraamzorg, voetreflextherapie en holistische massage

It’s a wrap! Mijn allerlaatste kraamzorg zit erop! Enorm veel zin in mijn nieuwe carrière avonturen, maar deze was dubbe...
18/07/2024

It’s a wrap! Mijn allerlaatste kraamzorg zit erop!

Enorm veel zin in mijn nieuwe carrière avonturen, maar deze was dubbel en dwars slikken!

Dit lieve meisje werd 1 dag voor de uitgerekende datum geboren met een gewicht van 2158 gram! Maar wat is ze sterk en dapper!
Na 4 dagen volledig aan de borst zonder bijvoeding en vandaag bij afsluiten woog deze kanjer 2365 gram 💪🏼

Vandaag maakte ik een heerlijke massagebalsem voor mijn kraamvrouw 🍀 Haar lichaam is superhard aan het werk om te herste...
14/07/2024

Vandaag maakte ik een heerlijke massagebalsem voor mijn kraamvrouw 🍀

Haar lichaam is superhard aan het werk om te herstellen, haar baby te voeden en die hormonen veranderen enorm. Ze ervaarde disbalans en energetische vermoeidheid.

Ik smolt wat Shea en voegde daar wat druppels Geranium aan toe, wat zwelling helpt verminderen, Balance voor meer gronding en Ylang Ylang voor verbinding met haarzelf.

Hiermee gaf ik haar een voetmassage waardoor ze even kon zakken en ontspannen. Ook kan ze hiermee het gebied rond haar navel masseren, om dat kwetsbare stuk, wat haar baby droeg en nu zo open staat lief te hebben en te verbinden met haar veranderde lijf.

Zowel in mijn gezin als in de praktijk maak ik gebruik van etherische oliën! Thuis gebruik ik al 8 jaar de oliën van Dot...
05/05/2024

Zowel in mijn gezin als in de praktijk maak ik gebruik van etherische oliën! Thuis gebruik ik al 8 jaar de oliën van Doterra en inmiddels de transitie gemaakt om deze prachtige oliën ook in mijn praktijk in te zetten.
Omdat iedereen deze (T)overvloed mag ervaren 🍀

Thuis wordt er wat gesnotterd, dus gaat er Air in de diffuser 💦 en vanavond doe ik ook een druppel door een lik sheaboter voor een fantastische rub bij verkoudheid.

Meer weten? Voel je vrij me een dm te sturen 🥰

Vandaag sta ik in Eck en Wiel op het Betuws Mama festival! Je vindt bij mij de heerlijke Shea boter van .nl , producten ...
13/04/2024

Vandaag sta ik in Eck en Wiel op het Betuws Mama festival! Je vindt bij mij de heerlijke Shea boter van .nl , producten uit de zwanger en kindlijn van en hoogwaardige Omega 3-visolie van

Ook geef ik om 14:00 een lezing over het gebruik van supplementen en essentiële oliën tijdens zwangerschap, bevalling en kraamtijd!

Hoe mooi zou deze staan in mijn fijne praktijk?
02/03/2024

Hoe mooi zou deze staan in mijn fijne praktijk?

✨WIN DEZE PRACHTIGE UNIEKE SELENIETLAMP VAN MARIAGLAS t.w.v. €160!✨

De FÉ lamp verandert jouw praktijk of salon moeiteloos in een oase van rust!

Haar zachte uitstraling die doet denken aan de unieke g***s van de maan, omhult jouw ruimte met een serene sfeer, zodat jouw cliënten kunnen genieten van een moment van ontspanning. De natuurlijk vormgegeven FÉ lamp is namelijk wellness pur sang: ontspannend en verzachtend voor mind, body én spirit! Een prachtige toevoeging aan onder meer (massage)therapie, energetische healing, meditatie, yoga en mindfulness.

De FÉ lamp is handcarved uit prachtige selenietkristallen (Mariaglas) uit het magische Mexico. Seleniet staat bekend als de spirituele steen van harmonie, (innerlijke) rust en bescherming, maar ook om haar vermogen om te helpen bij het zuiveren van de energie.Niet voor niets bevelen Feng Shui-specialisten de FÉ lampen aan als harmonizer voor de omgeving.

Elke FÉ lamp is ook nog eens heel fijn uitgerust met een dimmer en een duurzaam (energiezuinig) 3W LED lampje, zodat jij zelf op elk tijdstip van de dag de lichtintensiteit en de gewenste atmosfeer kunt instellen.

Zie je deze lamp al schitteren in jouw praktijk of woonkamer? Doe dan mee!

---

Like onze pagina's: like onze FB-pagina én die van Fequartz - The Studio.

Like dit bericht: geef dit bericht een duimpje omhoog om te laten zien dat je meedoet.

Deel dit bericht: deel dit bericht op jouw tijdlijn. Vergeet niet om je post openbaar te maken, zodat we het kunnen zien!

Tag een vriend: tag een vriend(in) / collega met wie jij graag de Massage en Complementair Vakbeurs zou bezoeken.

De winnaar wordt op 7 maart bekend gemaakt op onze Facebook-pagina. Zorg ervoor dat je ons volgt, zodat je op de hoogte blijft!

Belangrijke opmerkingen:

- De winnaar van de Selenietlamp kan deze persoonlijk in ontvangst nemen tijdens de beurs bij de stand van FÉ LUMINOUS (stand 215).
- Door deel te nemen aan deze actie, geef je aan voornemens te zijn de beurs te bezoeken
- Deze actie loopt t/m woensdag 6 maart
- Het gaat om de met liefde uitgekozen lamp die afgebeeld staat op de foto (formaat: large).

FÉ LUMINOUS - A sense of calm, bedankt voor deze leuke actie!

Morgen is Yfke te zien bij Taarten van Babel, om 17:55 op NPO3 🥰
20/01/2024

Morgen is Yfke te zien bij Taarten van Babel, om 17:55 op NPO3 🥰

2023, het zit erop!! Het eerste half jaar stond vooral in het teken van mijn eigen gezondheid en was ik bij 1 (fantastis...
01/01/2024

2023, het zit erop!! Het eerste half jaar stond vooral in het teken van mijn eigen gezondheid en was ik bij 1 (fantastische) bevalling als doula en kraamde ik bij een lieve vriendin. Na de zomer heb ik weer geknald als vanouds en draaide ik 5 eigen kraamgezinnen en nam ik er 2 over van een collega.
Ik ronde de trainingen voetreflextherapie en holistische massage af en opende mijn eigen praktijk!

Dankbaar voor het vertrouwen en voor 2024 staan er al veel mooie zorgen aan te komen. Let’s go! 🍀

Op vrijdagavond 22 december kreeg ik een berichtje van de papa dat de vliezen van zijn vrouw zojuist gebroken waren, maa...
25/12/2023

Op vrijdagavond 22 december kreeg ik een berichtje van de papa dat de vliezen van zijn vrouw zojuist gebroken waren, maar dat er nog geen sprake was van serieuze weeën. Het is een tweede kindje, dus het kan ook ineens wel doorzetten, dus ik zorgde dat al mijn spullen klaar stonden en checkte of het geluid van mijn telefoon hard genoeg stond om er wakker van te worden.

De volgende ochtend brak aan en mijn telefoon had niet gerinkeld. Ik informeerde even hoe het ervoor stond. Wat onregelmatige weeën al de hele nacht, maar nog niets serieus. Ze zouden later op de ochtend een goede wandeling gaan maken.

Inmiddels vond ik het wel wat spannend, want mijn eigen zoontje was ook jarig die dag en we zouden in de middag visite krijgen, straks miste ik zijn volledige feestje. En ik weet dat dat part of the job is, maar b***n mag echt wel op zo’n moment.

Rond 11:30 kreeg ik weer een korte update, lekker gewandeld, met af en toe een pauze om weeën op te vangen. Ik had al het vermoeden dat het niet zo lang meer zou duren. Maar werd er gezegd, nog steeds pauzes van zo’n 10 minuten tussen weeën, dus enorm vaart loopt het nog niet.

Om 13:50 (de visite zou vanaf 14:00 bij ons op de stoep staan) ging mijn telefoon. Het was de verloskundige, hoi Renske, de baby is al geboren! Het ging zo snel dat zelfs zij te laat was geweest!

Na de wandeling bleven de weeën om de 10/15 minuten komen, dus de vrouw zelf had ook nog niet het gevoel dat ze echt al actief aan het baren was. Haar man zag wel aan haar dat het serieuzer werd en stelde voor om de verloskundige te gaan bellen, maar dat werd nog weg gewuifd, nee joh, loopt geen vaart! Hij nam het zekere voor het onzekere en stuurde toch even de verloskundige een berichtje dat het serieuzer leek te worden. Ze besloot toch vast in de auto te stappen.

Hij ging ondertussen het bevalbad maar eens vullen en zij dacht nog even rustig te gaan plassen. Terwijl ze op het toilet zat kreeg ze opeens een hele stevige wee en ineens voelde ze haar kindje omlaag schieten en voelde ze het hoofdje. Ze riep gauw haar man erbij zodat hij de verloskundige kon bellen, die nog droog opmerkte dat die al onderweg was. Vervolg in reacties….

Voor kraamzorg is er weer plek in september! Voor zwangerschapscoaching of een heerlijke massage, neem contact op voor e...
16/12/2023

Voor kraamzorg is er weer plek in september! Voor zwangerschapscoaching of een heerlijke massage, neem contact op voor een afspraak!

Wat een vervelende baan heb ik hè? Na een nacht vol krampjes en een huilende baby hadden de ouders vooral behoefte aan s...
06/12/2023

Wat een vervelende baan heb ik hè? Na een nacht vol krampjes en een huilende baby hadden de ouders vooral behoefte aan slapen! Dus ben ik lekker beneden met baby en grote broer ❤️ Zorg op maat 🍀

Liefde voor mijn vak ❤️ Het is heus niet altijd makkelijk om voor elke cliënt vanaf 37 weken op wacht te staan en altijd...
04/12/2023

Liefde voor mijn vak ❤️ Het is heus niet altijd makkelijk om voor elke cliënt vanaf 37 weken op wacht te staan en altijd rekening te moeten houden met de onvoorspelbaarheid van mijn werk, zeker niet als baby’s dan tot ruim na de uitgerekende datum blijven zitten. Maar dit grootse bijzondere contrast is ook wat mijn werk zo machtig mooi maakt. Keer op keer deelgenoot mogen zijn van het wonder des levens, daar kan niets aan tippen 🍀 En nu is het tijd om te slapen, over 7 uurtjes stap ik gewoon weer bij ze binnen!

Adres

Dodewaardlaan 6-10
Tiel
4006EA

Openingstijden

Maandag 09:00 - 16:30
Dinsdag 09:00 - 14:00
Woensdag 12:00 - 16:30
Donderdag 09:00 - 04:30
Vrijdag 09:00 - 14:00

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer JY&ik natuurlijk nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar JY&ik natuurlijk:

Delen