17/03/2020
Update Coronavirus
Bij deze wil ik even laten weten dat de praktijk gesloten is tot en met 6 April met uitzondering van mensen die al geboekt staan. Dit besluit neem ik vanwege dat de bezetting tot 6 april echt minimaal is. mensen die in de planning staan met een hoger gezondheidsrisico ga ik persoonlijk benaderen om te kijken of ik deze kan verzetten tot na 6 april
zelf heb ik buiten mijn werk om geen direct contact met familie vrienden en hun kinderen, ook boodschappen doe ik online dus neem persoonlijk mijn verantwoordelijkheid zolang mogelijk gezond te blijven en voor de mensen om mij heen.
we hebben ook geen zekerheid dat het virus uit ons land is na 6 april, dit kan lang gaan aanhouden. Zoals de meeste van jullie weten na de toespraak van Rutte is het ook bekend dat de meeste het virus gaan krijgen, als het maar langzaam gaat om de capaciteit in de ziekenhuizen te waarborgen.
Als er mensen zijn met lichte klachten, verkoudheid en of keelpijn, griep en of koorts word er van ze verwacht dat ze afbellen, ook al is het vlak voor aanvang, maar ik merk dat hier al weken goed gehoor aan gegeven word
Dit geld ook voor mijzelf natuurlijk en houd mijn eigen gezondheid nauwlettend in de gaten.
Het is een hele spannende tijd voor ons allemaal, we moeten hier met zijn alleen doorheen, Ik begin trots te worden op onze Nederlandse maatschappij, en hoe we massaal onze verantwoordelijkheid dragen voor onszelf en anderen.
Laten we elkaar helpen en hier doorheen slepen.