E-motion by Eddy

E-motion by Eddy Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van E-motion by Eddy, Alternatieve en holistische gezondheidsdienst, van Speijkstraat 30, Tilburg.

Stress, twijfel of emotionele lading?
🤍 NEI coach | Eddy Smits
🌿 Blokkades loslaten
✨ Balans
⬇️ Je bent welkom bij e-motion by Eddy
https://www.e-motionbyeddy.nl/contact

De afgelopen 2 avonden liep ik samen met mijn dochter van 6 jaar de avondvierdaagse.En wat hebben we een regen gehad... ...
11/06/2026

De afgelopen 2 avonden liep ik samen met mijn dochter van 6 jaar de avondvierdaagse.

En wat hebben we een regen gehad... 🌧️😅
Gisteren kwam het zelfs met bakken uit de lucht.

Wat mij opviel, was dat mijn dochter geen moment zei:
"Pap, ik wil niet meer."
Of:
"Pap, wat een stom weer."

Nee...

Ze pakte haar grote roze prinsessenparaplu en zei:
"Dan kan er iemand onder als die geen paraplu bij zich heeft."

En ondertussen genoot ze volop van het stampen in de plassen met haar laarzen aan.

Ik moest er stiekem wel om lachen.

Maar het zette me ook aan het denken.

Binnen mijn NEI-praktijk loopt het soms ook niet altijd zoals ik zou willen.

Soms melden zich minder klanten aan dan ik had gehoopt.
Soms voel ik frustratie.
Soms vraag ik me af waarom dingen niet sneller gaan.

En om heel eerlijk te zijn tegen je: dat zijn zeker niet altijd fijne momenten, want ik ga dan toch twijfelen aan mezelf...
Maar hoe dat mijn dochter heeft gereageerd op de regen tijdens de avondvierdaagse zo wil ik ook meer gaan kijken naar als het even minder gaan in mijn praktijk:

✨ik haal plezier uit het maken van mijn social media post (de 14 dagen challenge van laatst was erg tof om te doen)

✨ik vind het echt oprecht leuk om mensen te vertellen over het onderbewuste en wat zich daar allemaal afspeelt

✨het geeft mij energie wanneer ik weer aan de slag mag gaan met het ontdekken van een nieuw werkmodel of een training volgen (binnenkort over o.a. hoe overgeërfde of opgebouwde belastingen zichtbaar kunnen worden in fysieke en emotionele klachten; wordt vervolgd natuurlijk)

✨En ondertussen ben ik bezig geweest met het ontwikkelen van mijn traject "Brug naar jezelf".

Iets waar ik enorm trots op ben.

Soms regent het
Soms loopt het anders dan dat je had gehoopt

Maar misschien zit de kunst erin om, ondanks de regen, toch nog de plassen te zien waarin je kunt stampen. ☂️🩷

Wat helpt jou om plezier te blijven houden wanneer dingen even anders lopen dan je had verwacht?

Lieve groetjes Eddy
Ps. even 2 foto's toegevoegd waar ik volop aan het genieten was

https://www.e-motionbyeddy.nl/
[email protected]

07/06/2026
Het uitgeprinte werkboek van het traject "Brug naar jezelf" is binnen 😀 -Je vindt het moeilijk om voor jezelf op te kome...
07/06/2026

Het uitgeprinte werkboek van het traject "Brug naar jezelf" is binnen 😀

-Je vindt het moeilijk om voor jezelf op te komen/ grenzen te stellen in je relatie (of vrienden of familie)
-Je zegt altijd "ja" tegen collega's, terwijl de werkdruk voor jou steeds hoger en hoger wordt en burn-out op de loer ligt voor je
-Je hebt de ervaring in de vriendschappen dat men je eigenlijk niet ziet zoals je echt bent..

Dan is dit traject helemaal voor jou gemaakt.
Tijdens het traject wat ongeveer 3 maanden duurt, ga je aan de slag om een transformatie te brengen in jezelf!

Naast 4 NEI-sessies met mij waarbij we in het onderbewuste gaan kijken wat alsnog verwerkt mag worden (waardoor je zo ontzettend last had van 'de pleaser' bv) krijg de het werkboek er ook bij.

Dat is het waardevolle van het traject "Brug naar jezelf" (in plaats van 'gewoon' 4 losse NEI sessies).

In het werkboek wordt je rondom de 4 NEI sessies meegenomen in angsten, het onderbewustzijn, belemmerende overtuigingen, basisbehoeften en ga zo maar door.
Ook staan er opdrachten/ visualisaties in om nog meer de verdieping in te gaan tijdens het integreren van alles wat er mag loskomen tijdens de NEI-sessies.

Natuurlijk ben ik er ook voor jou tussen de NEI sessies door; je staat er niet alleen voor

Op het einde van het traject voel jij je:
✨ Bewuster van de patronen en overtuigingen die je jarenlang hebben tegengehouden.

✨ Vrijer om keuzes te maken die passen bij wie jij bent in plaats van wat anderen van je verwachten.

✨ Zekerder in het aangeven van je grenzen, zonder je daar schuldig over te voelen.

✨ Bewuster van de patronen en overtuigingen die je jarenlang hebben tegengehouden.

Gaat er bij jou nu 'iets aan in jou'?

Je mag natuurlijk altijd contact met mij opnemen

Op dit moment heb ik nog 4 beschikbare plaatsen vrij voor €525 euro (normaliter kost het traject €625 euro); dus je ontvangt €100 euro korting 🎉

Lieve groetjes Eddy
https://www.e-motionbyeddy.nl/
[email protected]










In mijn traject "Brug naar jezelf" begeleid ik mensen die last hebben van een sterke innerlijke criticus (jezelf continu...
03/06/2026

In mijn traject "Brug naar jezelf" begeleid ik mensen die last hebben van een sterke innerlijke criticus (jezelf continu 'straffen'), blijven piekeren ('doe ik het wel goed genoeg?') of zich onzichtbaar voelen.

Ik vind dat echte verandering niet begint bij begrijpen, maar bij het ervaren en voelen.

Daarom wil ik je graag 2 oefeningen cadeau doen die ook onderdeel zijn van het traject:

✨ De Bodyscan (10 minuten)
Dit is een ontspannende meditatie die je helpt om uit je hoofd te komen en weer contact te maken met je lichaam. Hierdoor zal stress in je lichaam verminderen en meer rust ervaren.

✨ De Ademhalingsoefening 4-4-6 Met deze eenvoudige oefening activeer je je parasympatische zenuwstelsel (je rust- en herstelmodus).
Door bewust langer uit te ademen dan in te ademen, geef je je lichaam een direct signaal om te ontspannen.
Het is een krachtige reset bij stress, spanning of angst.

Deze oefeningen zijn een kleine kennismaking met de manier waarop we samen binnen "Brug naar jezelf" werken: minder denken, meer voelen en ervaren.

Wil je één van deze oefeningen gratis ontvangen?

💬 Reageer hieronder met:
👉 'Bodyscan' voor de bodyscan
👉 'Ademhalingsoefening' voor de 4-4-6 ademhalingsoefening

Dan stuur ik hem persoonlijk naar je toe

Lieve groetjes Eddy

https://www.e-motionbyeddy.nl/
[email protected]










Een veelgestelde vraag die ik in mijn praktijk krijg is: "Joh Eddy hoe werkt dat nu precies met die biotensor van je?" I...
01/06/2026

Een veelgestelde vraag die ik in mijn praktijk krijg is:
"Joh Eddy hoe werkt dat nu precies met die biotensor van je?"

Ik moet dan altijd een beetje lachen, want ik weet nog goed van mijzelf toen ik voor het eerst naar mijn NEI coach ging dat ik precies datzelfde afvroeg en ook wel een beetje terughoudend in was?

Eerst zien dan geloven...toch? 😊

De biotensor is een energetisch meetinstrument wat de spierspanning in je lichaam oppikt. Wanneer je vanuit je bewuste iets zegt en het komt overeen vanuit je onderbewustzijn zal je spierspanning een gelijkwaardige frequentie hebben. De biotensor reageert daarop met de beweging naar boven en naar beneden ("ja-beweging"); wanneer het niet overeenkomt (bewuste met het onderbewustzijn) krijgt je spierspanning een ongelijkwaardige frequentie en daarop reageert de biotensor met een zijwaartse beweging ("nee-beweging).

Op deze manier gaan we op "onderzoek" uit in je onderbewuste waar je onverwerkte emoties vandaan komen en wat opnieuw mag geïntergreerd worden.

Ik maak dan ook vaak het grapje dat we de wifi ook niet kunnen zien, maar dat we weten dat het er is 😉

Ben je nieuwsgierig geworden naar hoe dit er in de praktijk uitziet of wat NEI voor jou kan betekenen? Stuur me gerust een berichtje.

Lieve groetjes Eddy

https://www.e-motionbyeddy.nl/
[email protected]

29/05/2026

De bekendmaking van de WINACTIE

2 mensen kunnen een gratis NEI sessie winnen en in het 2de filmpje kunnen jullie zien wie er heeft gewonnen

Ik ga met de 2 winnaars contact opnemen en voor de anderen die niet hebben gewonnen:
heel erg jammer! Wie weet een andere keer 😀

Lieve groetjes Eddy

www.e-motionbyeddy.nl
[email protected]

29/05/2026

Even een filmpje voor jou ter herinnering dat je je tot en met vanavond 19u kunt opgeven voor de ✨WINACTIE ✨waarbij 2 mensen een gratis NEI sessie gaan winnen 😊

In het filmpje leg ik ook nog even in het kort uit wat NEI inhoudt.

Wil jij kans maken op een gratis NEI sessie?
Reageer hieronder met:
🫶

Dan weet ik zeker dat je mee wilt doen ✨

(Je mag natuurlijk ook iemand anders in gedachten hebben aan wie je dit gunt ❤️)

Lieve groetjes Eddy
ps. mijn innerlijke criticus zat ook weer vooraan in de bus na het zien van het filmpje: ik kon soms niet goed uit mijn woorden komen. De innerlijke criticus vindt dat dat niet kan, het filmpje moet helemaal perfect zijn en dus overnieuw..het is niet goed genoeg/ ik ben niet goed genoeg..
Maar besloten om lekker die 'foutjes' erin te laten 😜

https://www.e-motionbyeddy.nl/

✨ LAATSTE DAG VAN DE WINACTIE ✨Morgen tot 17:00 uur kun je nog mee doen aan de winactie waarbij 2 mensen een gratis NEI ...
28/05/2026

✨ LAATSTE DAG VAN DE WINACTIE ✨

Morgen tot 17:00 uur kun je nog mee doen aan de winactie waarbij 2 mensen een gratis NEI sessie winnen 😊

Er doen op dit moment 5 mensen mee…
maar stiekem hoop ik natuurlijk dat dat er nog meer worden 😉🫶

Wil jij kans maken op een gratis NEI sessie?
Reageer hieronder met:
🫶

Dan weet ik zeker dat je mee wilt doen ✨

(Je mag natuurlijk ook iemand anders in gedachten hebben aan wie je dit gunt ❤️)

Morgenavond maak ik de 2 winnaars bekend 😊

Lieve groetjes,
Eddy

www.e-motionbyeddy.nl

✨WINACTIE gratis NEI sessie ✨-Ben je een pleaser? Jij zegt altijd 'ja' tegen collega's wanneer ze iets aan je vragen..on...
27/05/2026

✨WINACTIE gratis NEI sessie ✨

-Ben je een pleaser?
Jij zegt altijd 'ja' tegen collega's wanneer ze iets aan je vragen..ondertussen is jouw werkdruk veel te hoog en reageer je alles af op je partner

-Voel je je onzeker?
Je hebt continu in je hoofd gedachten dat je niet goed genoeg bent en je jezelf vergelijkt met je beste vriendin
-Heb je vaak het gevoel dat je niet gezien wordt?
Je moeder blijft kwetsende opmerkingen maken over jou ondanks dat jij hier al een paar keer iets over hebt gezegd..

En wil je dat je minder last hebt van deze patronen en gevoelens?

Ga mee doen met de WINACTIE waarbij 2 mensen een gratis NEI sessie kunnen winnen.

Ik maak aanstaande vrijdag 29 mei bekend wie een gratis NEI sessie hebben gewonnen

Ik heb op dit moment 3 aanmeldingen en wil graag dat dit er meer worden natuurlijk :)

Door mee te doen met de winactie reageer je onder deze post met het volgende symbool 🫶 zodat ik zeker weet dat je mee wil doen

(Je mag natuurlijk ook iemand anders in gedachten hebben aan wie je dit gunt ❤️)

Lieve groetjes Eddy

https://www.e-motionbyeddy.nl/

Adres

Van Speijkstraat 30
Tilburg
5021RB

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer E-motion by Eddy nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar E-motion by Eddy:

Delen