31/12/2021
Roerig en veel – zo was 2021
Hoe was het voor jullie?
Voor mij was UT een pittige. Een paar lockdowns zodat ik niet mocht masseren - familieomstandigheden - en hard werken voor de oudjes in de huiskamer. Daarnaast een mooie cursus Lomi-Lomi massage afgesloten, waar ik een nieuwe oefenmaat heb ontmoet .... met wie ik regelmatig waardevolle uitwisselingen heb:-))) Ik heb fijne vriendschappen ervaren met mensen die ik al lang ken en ook nieuw contact met buren Bui Ngoc Linh voor eet-uitwisseling of verzorging van de kat. De ene vriendin is gescheiden dit jaar, een ander heeft het aangedurfd in het huwelijksbootje te stappen. Een derde is hersteld van een vreselijke k.u.t. ziekte..... HOERA!!! Wat hebben we dat gevierd met etentjes en sauna bezoek! Lang leve de goede gesprekken.
En ook de mindere kanten....Ik zie mensen (en ik reken mijzelf eronder), zo goed als het kan omgaan met mantelzorg - worstelen, ondergaan en weer bovenkomen. Lijden onder de Coronamaatregelen en zich er toch niet onder laten krijgen...Familie bijstaan en weer loslaten. Kinderen bijstaan en ook weer loslaten. Dat brengt mij bij mijn wens voor 2022 - ik wens mijzelf en iedereen de vrijheid toe voor het nieuwe jaar om te zijn wie je bent: vrij in je relatie, vrij op je werk, vrij van alle druk. Gewoon vrij!
Laat 2022 maar beginnen.