13/06/2026
Afgelopen week had ik mezelf klantvrij gepland om achter de schermen te werken aan nieuwe ideeën en plannen voor de salon.
Dat is deels gelukt. 😉 Maandag bracht ik onverwacht een groot deel van de dag door in Schoorl. Heerlijk gewandeld, genoten van de natuur en de mensen om me heen.
De rest van de week ontving ik toch een aantal fijne dames in de salon en mocht ik een collega meenemen in andere massagegrepen en het werken met essentiële oliën. Altijd bijzonder om kennis en ervaring te delen.
Daardoor heeft de upgrade van de nieuwe Seizoensbehandeling nog niet helemaal de tijd gekregen om te rijpen.
Soms mogen ideeën nog even sudderen voordat ze tot bloei komen 😇
Wel ben ik eindelijk begonnen met het branden van de tekens uit de opleiding Kruidenleer. Ieder kruid draagt zijn eigen boodschap, energie en wijsheid met zich mee.
Een mooi, aandachtig proces dat me steeds opnieuw verwondert.
Welke boodschap zou jij op dit moment van de natuur willen ontvangen? ✨
🙋🏼♀️ Eva