01/10/2016
Vandaag in Ede het voetcongres van de Medische Voet gevolgd. Ik had voor het Engelse deel gekozen en wat was dat weer interessant. Wat een kans om professoren vanuit Engeland, Amerika en Oostenrijk te mogen ontmoeten en te mogen luisteren naar al die boeiende verhalen. Wat een mooie aanvulling op onze kennis in dit mooie beroep.