01/07/2017
Soms moet je keuzen maken in het leven die je gewoon weg niet wilt, waar je veel verdriet van heb waar je gewoon weg niet aan wil denken,
Maar is de keuze soms niet anders!
Helaas heb ik moeten besluiten om te stoppen met de kapsalon, dit ivm de plannen die er zijn voor het pand, en er geen geschiktbaar pandje is in de gemeente zundert!
Daarom heb ik besloten om te stoppen met de kapsalon hoe moeilijk dat ook is, maar de klanten mogen mij altijd een privebericht sturen naar mijn prive account
want ik heb voor ieder een toepasselijke oplossing zodat ieder toch
geknipt kan worden, mocht hier interesse
voor zijn natuurlijk
Verder wil ik al mijn super lieve klanten bedanken voor al het vertrouwen de afgelopen tijd,
ook wil ik mijn lieve stagieres bedanken die er altijd voor mijn en de kapsalon zijn geweest en voor jullie inzet
en ik zeg maar zo geen Goodby maar tot ziensπ